Gå til innhold

Omtale av Mario Kart: Double Dash!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes super mario kart på snesn er vanvittig bra den dag i dag...

 

N64 versjonen var dårlig syns jeg, fordi de spillere som lå bak teten, gikk fortere ved race, slik at det ikke alltid var den som kjørte best som vant..

 

Er det slik i Gc versjonen også. at den som leder ikke får maksimal toppfart, slik at de bak enklet kan ta den igjen?

 

noen som har testet det?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmm, er litt uenig i mye du trekker for jeg.

Personlig synes jeg at ting som å trekke for hoppingen er unødvendig for du kan få akkurat de samme effektene nå, supersving osv.

 

Er størst fan av 4 player (eller mer) versus mode. dette er klart en 10er i mine øyne, er sjelden man har det så morro når man sitter der 4 kamerater og spiller det. Da er det akkurat det samme om grafikken ikke er 100% perfekt og nydelig eller at lyden ikke har den rette klangen. Det er jo gleden man får nå man spiller som burde telle. Men men, det er jo forskjellige meninger her i verden ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel, må si jeg er ganske enig med tekstskriver her.. mario kart er et utrolig artig spill, som det alltid har vært, men solo delen kunne nok blitt bedre gjennomført..

Det er liksom små ting som ikke hadde vært for mye hodebry for nintendo å fixet på..

 

men for all del, mario kart er en klassiker og vil garantert selge i bøtter og spann, og takk for det :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...