Gå til innhold

Warner Bros. betalte YouTubere for positive anmeldelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søppel youtubere.

Alle de store suger.

Anbefaler alle og heller støtte de mindre og gode youtuberne siden de store er helt ødelagt av penger.

 

Det er sant! Ble subscriber med pewdiepie når han var på va 20.000 subs,fulgte med på alle videoene og digget han sånn han var da. Nå er jeg fortsatt en subscriber, men ser sjeldent en hel video. Han sier at det er motsatt, men jeg føler når det blir så mye penger så prøver han for mye..

Lenke til kommentar

Dette overrasket vel ingen? Selvsagt mye skittent som avtales bak kulissene. Personlig skyr jeg sponset innhold som pesten.Uansett hvor uavhengig personen påstår å være : Han vet at han ikke vil få en ny avtale dersom han snakker nedsettende om produktet han markedsfører.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Skal gamer.no snart slå seg sammen med seher.no og https://www.youtube.com/user/NewDramaAlert?

 

Det var vel en lavpannet kommentar. Hvordan hadde reaksjonene vært om det kom frem at annerkjente spillnettsteder drev på samme måte? Det er akkurat like ille at Youtubere gjør det, da mange har minst like stor innflytelse som enkelte spillsider. I verste fall er dette korrpusjon.

Lenke til kommentar

Enkelte spillnettsteder er av samme ulla, betalt innhold for å promotere både bra og dårlig. Er ikkje like enkelt alltid å vite kva agenda gitt spillskribent måtte ha, men det lyser da stort sett igjenom. Youtubere som ikkje greier å belyse både positive og negative sider ved eit spill er ikkje verdt å bruke tid på.

Lenke til kommentar

Ett spill som Middle-earth: Shadow of Mordor trenger ikke å "pushes" av noen youtube'ere. Hvis de tok penger for å snakke pent om et spill som faktisk er god så ser jeg ikke problematikken. Det oppstår et problem når disse folk begynner å pushe dårlige/middlemådige spill til sine sere for å tjene penger.

Lenke til kommentar

Ett spill som Middle-earth: Shadow of Mordor trenger ikke å "pushes" av noen youtube'ere. Hvis de tok penger for å snakke pent om et spill som faktisk er god så ser jeg ikke problematikken. Det oppstår et problem når disse folk begynner å pushe dårlige/middlemådige spill til sine sere for å tjene penger.

 

Shadow of Mordor var middelmådig. Det er et problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såklart de gjør. Og det fungerer andre veien også der youtubere kontakter selskaper.

 

Hei. Jeg han en mill følgere og om jeg får det eller det så spiller jeg spillet deres og skryter av det.

 

Jeg elsker kapitalisme.

Annet noen forventer noe annet enn dette er overraskende for meg.

Lenke til kommentar

Total biscuits har lenge klaget på dette. Og er selv ekstremt paranoid for at han skal fremstå uærlig. Og tar nå nesten aldri betalte jobber. Selv hvor mye han vil signalisere at det er en betalt promo. Er han redd folk ikke vill oppdage det. Så hab slutta helt.

 

Han har også klaget på at man måtte skrive under på at man skulle si pene ting om shadow of mordor. For å få early review copy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...