Gå til innhold

Nå kan du teste iOS 10 og macOS Sierra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd Sierra enda? Er det stabilt nok?

 

Har brukt det siden i går. Har ikke hatt noen stabilitetsproblematikk enda. Noen små bugs, men ellers greit. Var en liten stund siri ikke ville funke. Men hu funker igjen nå.
Lenke til kommentar

Apple sine betatester pleier å være betatester i ordets rette forstand. Det aller aller meste fungerer bra, men de aller færreste kommer igjennom en betaperiode uten ett eller annet litt kjipt problem. En annen ting som er verdt å huske på er at selv om en tidlig beta kan være veldig stabil kan en senere være katastrofal, men man må gjerne oppdatere for å fortette å bruke det. 

 

Jeg ville aldri hatt iOs- eller MacOs beta på hovedmaskin, men kjører nå iOs 10 på iPaden jeg bare bruker til moro.

Lenke til kommentar

Apple sine betatester pleier å være betatester i ordets rette forstand. Det aller aller meste fungerer bra, men de aller færreste kommer igjennom en betaperiode uten ett eller annet litt kjipt problem. En annen ting som er verdt å huske på er at selv om en tidlig beta kan være veldig stabil kan en senere være katastrofal, men man må gjerne oppdatere for å fortette å bruke det.

 

Jeg ville aldri hatt iOs- eller MacOs beta på hovedmaskin, men kjører nå iOs 10 på iPaden jeg bare bruker til moro.

 

El capitan som har vært ute snart et år nå føles fremdeles som en eneste stor betatest. Rart at et selskap med så mye resurser og så stor kontroll på hw og sw klarer å lage så dårlig software. Endret av aaaight
Lenke til kommentar

 

Apple sine betatester pleier å være betatester i ordets rette forstand. Det aller aller meste fungerer bra, men de aller færreste kommer igjennom en betaperiode uten ett eller annet litt kjipt problem. En annen ting som er verdt å huske på er at selv om en tidlig beta kan være veldig stabil kan en senere være katastrofal, men man må gjerne oppdatere for å fortette å bruke det.

 

Jeg ville aldri hatt iOs- eller MacOs beta på hovedmaskin, men kjører nå iOs 10 på iPaden jeg bare bruker til moro.

El capitan som har vært ute snart et år nå føles fremdeles som en eneste stor betatest. Rart at et selskap med så mye resurser og så stor kontroll på hw og sw klarer å lage så dårlig software.

 

 

 

Nei, sånn skal det jo ikke være, og det er synd hvis du har opplevd det slik. Hvor lenge har du brukt El Capitan og hva slags Mac har du? Kan du være mer spesifikk om hva du har problemer med? Jeg spør fordi jeg har brukt El Capitan siden i fjor høst, på flere maskiner, og har i grunnen stikk motsatt erfaring: det er fjellstøtt, smooth og en glede å bruke.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har prøvd Sierra enda? Er det stabilt nok?

Stabilt nok til hva?

 

Ikke krasjer eller oppleves som fullt av bugs.  :idea:

 

 

Det er en _beta_ versjon, så det er å forvente at det kan være mindre stabilt og ha en god del bugs. 

 

Joda, men det er svært forskjellig hva ulike produsenter legger i beta. Noen bruker alpha-betegnelse om godt brukbare ting, og beta om noe som bare trengs å finslipes litt i hjørnene.

 

Basert på kommentarene ovenfor, kommer jeg nok til å vente litt til. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...