Gå til innhold

INTERVJU: – Watch Dogs 2 skal ikke være like alvorlig som forgjengeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg dessverre ikke fått fullført Watch Dogs. Men, en av de tingene jeg virkelig likte var den omtalte seriøsiteten. Det at de nå går en annen vei gjør at i hvert fall jeg ikke kommer til å prøve dette spillet. Etter å ha sett reklamen/traileren fra E6 så var det veldig lite som fristet. 1-ern har jeg fortsatt planer om å fullføre (en gang).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg dessverre ikke fått fullført Watch Dogs. Men, en av de tingene jeg virkelig likte var den omtalte seriøsiteten. Det at de nå går en annen vei gjør at i hvert fall jeg ikke kommer til å prøve dette spillet. Etter å ha sett reklamen/traileren fra E6 så var det veldig lite som fristet. 1-ern har jeg fortsatt planer om å fullføre (en gang).

Jeg hadde heller ikke noe imot den alvorlige stemningen i det første spillet. Likte også Chicago-settingen og kunne tenkt meg mer av det.

Endret av Tyrannus
Lenke til kommentar

Meh.. Har ikke runna 1'ern fram til nå heller. Tre hovedgrunner til det.

 

1. Var veldig mett på store open world spill rundt tiden da WD1 kom ut.

2. Det var veldig repetivt, og ble fort kjedelig i lengden for min del.

3. Hovedkarakteren var kjedelig og ble fort overskygget av de mye mer interessante karakterene som dukket opp. Som Jordi Chin, Clara Lille og Raymond Kenney.

 

Kanskje jeg fullfører det en gang i fremtiden hvis jeg har få andre spill å more meg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...