Gå til innhold

SNIKTITT: Warhammer 40,000: Dawn of War III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi ønsket å gi spillere innsyn i for eksempel hva som var Eldar-rasens tolkning av det som skjer, eller hva orkene tenkte om en gitt situasjon.

 

Hmm, dette er jo ikke noe nytt, vi gjorde jo det i Dark Crusade, med mindre de forandrer eller ignorerer IP'en. Orkene er bare ute etter å sloss og pillage, Eldar prøver å overleve og holde fokuset for å ikke få sjelen sin spist av Slaanesh og har ikke empati for andre raser. Håper ikke de skal forandre dette mye med moral relativisme, orkene reflekterer jo strengt tatt ikke over hvorfor de gjør hva de gjør.. og det de gjør krever ikke så mye innblikk i hva de tenker i en gitt situasjon, det er f****** obvious hva de tenker :) Som jeg forstår det gjorde neckbeardsn narr av sine hooligan countrymen når de lagde Orkene, det besvarer jo spørsmålet hvordan ville samfunnet sett ut hvis alle hadde vært en meathead hooligan/neonazi. :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=d0uBU5ddX4U

 

Håper dette betyr en vending tilbake til Dark Crusade multiplayer selv om Dawn of War 2 også hadde veldig bra multiplayer, savnet basebuilding. Håper også at de ikke gjør heltene alt for sterke, dette ser ut på grensen til å være et MOBA spill istedenfor oldschool.

 

Må være litt negativ neckbeard og si at det irriterer meg grenseløst å se Terminator armor units sloss som Eldar Harlequins...

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg synes DoW2 var elendig. Hvis man tar bort elementet der man bygger opp basen og hæren sin står man igjen med gameplay som bare består av å klikke på troppene sine og sende dem mot fienden. Da er halve poenget med RTS borte. Kampene skal bare være en test på om du har bygget opp hæren din riktig, de er ikke poenget i seg selv. Hvis vi igjen må bygge baser og kapre ressurser så kommer jeg til å gi dette en sjanse, hvis ikke spiller jeg like gjerne eneren på nytt.

 

Ellers synes jeg systemkravene var overraskende lave. Ser faktisk ut som min fem år gamle PC kan dra dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...