Gå til innhold

Straks kan du spille Red Dead Redemption på Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men ingen PC port..

hadde uten tvil kjøp dette spillet igjen hadde det kommet på PC.

Jepp og kommet til å tatt helt av også. Det er et fantastisk spill, bare det å skyte i spillet føles morro ut og med ei mus ..... hoho. Open world, gjør hva du vil med multiplayer....vært sykt.

Lenke til kommentar

 

men ingen PC port..

hadde uten tvil kjøp dette spillet igjen hadde det kommet på PC.

Jepp og kommet til å tatt helt av også. Det er et fantastisk spill, bare det å skyte i spillet føles morro ut og med ei mus ..... hoho. Open world, gjør hva du vil med multiplayer....vært sykt.

Dette spillet er såppas bra at akkurat som Uncharted Collection så er ikke multiplayer nødvendig. Single playeren alene er fenomenalt bra. Pakket ilag med Undead Nightmare, pusset noe opp, litt mer gressdetaljer, bedre teksturer og alt sånne ting som rockstar er flink til å fikse på. Ville kjøpt ett eksemplar til pc på dag minus 400 som pre-order om rockstar hadde annonsert det akkurat slik jeg gjorde med GTA5.

Lenke til kommentar

Rockstar ville tjent bøttevis med penger om dem hadde portet dette til PC. Desverre ser det ikke ut som om det kommer til å skje.

Jeg eier det på 360, men siden jeg gamer utelukkende på PC klarer jeg ikke kontoller spill. Det blir bare feil.

Dette er det eneste spillet jeg vil ha over til pc. Kanskje Red Dead 2 til PC, når det kommer??

Lenke til kommentar

Rockstar ville tjent bøttevis med penger om dem hadde portet dette til PC. Desverre ser det ikke ut som om det kommer til å skje.

Jeg eier det på 360, men siden jeg gamer utelukkende på PC klarer jeg ikke kontoller spill. Det blir bare feil.

Dette er det eneste spillet jeg vil ha over til pc. Kanskje Red Dead 2 til PC, når det kommer??

 

Denne typen spill er jo elendige med tastatur og mus. Hadde blitt med kontroller på pcen også.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...