Gå til innhold

SNIKTITT: Sea of Thieves


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det blir high risk - high reward som de smålig hentyder til, men trur nok de vil velge sikre veien og ikke straffe tap så hardt som i gjengjeld ikke belønner win like godt. Trur ikke SC ville blitt like populært om det ikke hadde vært et persistent universe med tap av all special items, cargo og veldig hard straff med lang timer på "respawn" av skip.

 

Vet jeg ikke om spillet gir oss nok til å holde på spillere i mer enn bare en kort periode.

 

Ta for eksempel Rust, et spill med nærmest minimalistisk content men likevell over flere tusen spillere hver dag til en hver tid over flere år selv med lackluster updates. Hvis de ikke implementerer high risk-high reward tror jeg nok du har rett i at dette bare blir en kortvarig gimmick spill, morsomt de første 2-3 gangene men så gørrkjedelig. For eksempel Sea of Thieves minner meg mye om Guns of Icarus (early Access).

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...