Gå til innhold

Slik så det ut da PlanetSide stengte serverne for godt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og i en fjern fjern framtid, når hardware og internett har fått seg noen oppgraderinger, så kan vel slike gamle spill graves fram igjen fra fordums tid, altså reaktivere serverne?

 

(Dette spillet har jeg aldri prøvd, så litt artig ut)

Endret av G
Lenke til kommentar

Og i en fjern fjern framtid, når hardware og internett har fått seg noen oppgraderinger, så kan vel slike gamle spill graves fram igjen fra fordums tid, altså reaktivere serverne?

 

(Dette spillet har jeg aldri prøvd, så litt artig ut)

Da kan du vel sjekke ut Planetside 2 som er en nyere versjon av spillet som såvidt jeg vet lever i beste velgående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og i en fjern fjern framtid, når hardware og internett har fått seg noen oppgraderinger, så kan vel slike gamle spill graves fram igjen fra fordums tid, altså reaktivere serverne?

 

(Dette spillet har jeg aldri prøvd, så litt artig ut)

Da kan du vel sjekke ut Planetside 2 som er en nyere versjon av spillet som såvidt jeg vet lever i beste velgående.

Som er mye dårligere, men bedre enn spill som Call of Duty

Lenke til kommentar

Og i en fjern fjern framtid, når hardware og internett har fått seg noen oppgraderinger, så kan vel slike gamle spill graves fram igjen fra fordums tid, altså reaktivere serverne?

 

(Dette spillet har jeg aldri prøvd, så litt artig ut)

Det forutsetter at noen har tatt lagret alle de nødvendige delene som trengs for at det skal virke. Og at harddiskene ikke har blitt overskrevet med annen data, eller har gått i stykker i mellomtiden. Jeg ville ikke ha satset penger på at spillet eksisterer om 10 år. Det er en litt annen situasjon med spill som ble gitt ut i tusener eller millioner av kopier i et fysisk format.

Lenke til kommentar

Utviklerne har det nok lagret og en skal ikke se bort i fra at det kan dukke opp igjen

Eneste spillet manglet i disse dager var grafikken, som egentlig ikke betyr så mye for meg

 

Call of Duty etc. har reklamer og bannere over alt, Planetside hadde knapt noe så det gikk som det gikk...

Spilte PS1 siden Beta og cirka 8 år (eller noe sånt), før vi migrerte til PS2 som var helt ok, men ikke helt det samme

Har ikke spilt hverken PS1 eller PS2 i år og husker ikke om jeg spilte de så mye i fjor heller

PS2 har for store kart, med for få spillere (sammenlignet med PS1)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...