Gå til innhold

SNIKTITT: God of War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er helt topp topp at de har valgt en ny tilnærming i gameplayet nå. Jeg spydde nesten av GoW 3 og det trøtte,hjernedøde masseslakt gameplayet etter hvert. En gjeng idioter som står rundt en og venter på sin dom..det funket i de to første når jeg spillte igjenom der, men når PS3 fikk sitt spill må jeg inrømme at nå var det faktisk nok. Ikke rørt GoV serien siden 3`ern av den grunn.

Lenke til kommentar

Syns det er helt topp topp at de har valgt en ny tilnærming i gameplayet nå. Jeg spydde nesten av GoW 3 og det trøtte,hjernedøde masseslakt gameplayet etter hvert. En gjeng idioter som står rundt en og venter på sin dom..det funket i de to første når jeg spillte igjenom der, men når PS3 fikk sitt spill må jeg inrømme at nå var det faktisk nok. Ikke rørt GoV serien siden 3`ern av den grunn.

 

 

Det er sikkert noen som som blir skuffet over den nye tilnærmingen, men jeg må si meg enig med deg. Jeg gikk lei etter GoW2 og ikke rørt serien etter det, men denne nye retningen har fått meg interessert igjen.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Så du er ikke fornøyd med retningen spillet tar ?

 

Forutenom Ascension så liker jeg God of War ganske bra. Men det var da ikke poenget mitt i det hele tatt. Poenget er at vi trenger litt niche. Liker du ikke et spill eller en sjanger, så ikke spill det.. Ganske simpelt. Dette er The Last of Us utkledd som God of War.

Lenke til kommentar

 

Så du er ikke fornøyd med retningen spillet tar ?

Forutenom Ascension så liker jeg God of War ganske bra. Men det var da ikke poenget mitt i det hele tatt. Poenget er at vi trenger litt niche. Liker du ikke et spill eller en sjanger, så ikke spill det.. Ganske simpelt. Dette er The Last of Us utkledd som God of War.

 

Først så har du ikke i nærheten nok info eller video til å komme til den konklusjonen. Nå har det vært hva 5-6 spill i serien med samme stil (hvis du teller med Vita) og du vil at serien skal fortsette i samme stil som før? Serien startet i 2005, nå snakker vi 11 år senere, tror ikke du at det er på tide med en forandring?

 

Skjønner godt at du liker stilen/gameplayet, men for mange kan jeg godt skjønne at det er på tide for en forandring etter så lang tid. Kan godt forstå at noen fans av serien ikke er enig, men som en ikke fan av GoW så ser jeg selv fram til den nye endringen i serien. Vil også legge til at du ikke bør bedømme spillet før du selv har prøvd det.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Er faktisk enig. Er ikke noe blodfan av GOW, Men jeg vil ikke at en spill seieren ikke er samme type spill. Bortsett fra i navn.

 

Skulle være som at half life 3 ble til et rts. Hva er da poenget med å kalle det half life 3

Folk forlanger innovasjon, men så fort det skjer med en kjent serie så skal det klages. Din sammenligning er hentet fra intet. Half Life til RTS i motsetning til kamera + gameplay i demoen til GoW er en alt for stor forskjell til å kunne sammenlignes. Er en stor foeskjell å endre sjanger og gameplay menkaniker.

Lenke til kommentar

 

Er faktisk enig. Er ikke noe blodfan av GOW, Men jeg vil ikke at en spill seieren ikke er samme type spill. Bortsett fra i navn.

Skulle være som at half life 3 ble til et rts. Hva er da poenget med å kalle det half life 3

 

Folk forlanger innovasjon, men så fort det skjer med en kjent serie så skal det klages. Din sammenligning er hentet fra intet. Half Life til RTS i motsetning til kamera + gameplay i demoen til GoW er en alt for stor forskjell til å kunne sammenlignes. Er en stor foeskjell å endre sjanger og gameplay menkaniker.

Jeg snakket ikke spesifikt om GOW, jeg vet ikke hvor drastiske endringene er (som sagt er ikke noe super fan)

 

Var mer en klage på hvordan spill. Ender opp med å ikke bli gjennkjennlig fra originalen. Noen ganger er det greit som når 2d blir 3d (som med Mario og duke nukem)

 

Andre ganger ikke, feks er det ikke noe av fallout igjen i fallout 4. En ting er esometrisk til 3d. Men fallout 4 kan ikke kalles fallout lengre.

Lenke til kommentar

 

 

Er faktisk enig. Er ikke noe blodfan av GOW, Men jeg vil ikke at en spill seieren ikke er samme type spill. Bortsett fra i navn.

Skulle være som at half life 3 ble til et rts. Hva er da poenget med å kalle det half life 3

Folk forlanger innovasjon, men så fort det skjer med en kjent serie så skal det klages. Din sammenligning er hentet fra intet. Half Life til RTS i motsetning til kamera + gameplay i demoen til GoW er en alt for stor forskjell til å kunne sammenlignes. Er en stor foeskjell å endre sjanger og gameplay menkaniker.

Jeg snakket ikke spesifikt om GOW, jeg vet ikke hvor drastiske endringene er (som sagt er ikke noe super fan)

 

Var mer en klage på hvordan spill. Ender opp med å ikke bli gjennkjennlig fra originalen. Noen ganger er det greit som når 2d blir 3d (som med Mario og duke nukem)

 

Andre ganger ikke, feks er det ikke noe av fallout igjen i fallout 4. En ting er esometrisk til 3d. Men fallout 4 kan ikke kalles fallout lengre.

 

Helt enig. Har alltid hatt en tanke om at skal noe endres på innenfor en serie, så start heller noe nytt i stedet for å endre på noe som er etablert. Dette ender sikkert i hendene til EA/Activision wtc som nok ikke føler for å sats på noe nytt. Dette er jo forståelig når det gjelder økonomi, men til sist så er det vi som sitter igjen med det samme om og om igjen.

 

Men så har vi serier som GoW har hatt en god del oppfølgere og som kan trenge en endring som trekker til seg nye folk. Er selv ikke noe GoW fan, men må ærlig si at det føles godt med endring i serien og det har ført til at jeg er mer interessert enn før. Dette kan jo komme tils skuffelse for en del fans og kan godt oppfattes som en splittelse der gamle fans vil ha det gamle, der nye kanskje tiltrekkes av den nye stilen.

 

Vil tro at Sony har sett på salgstallene og funnet ut at markedet for det gamle GoW ikke er godt nok og at det må gjøres noe for å forandre serien. Sony Santa Monica kan godt ha kommet fram til samme besluttningen selv før de tok ideen til Sony.

Lenke til kommentar

 

Så du er ikke fornøyd med retningen spillet tar ?

 

Forutenom Ascension så liker jeg God of War ganske bra. Men det var da ikke poenget mitt i det hele tatt. Poenget er at vi trenger litt niche. Liker du ikke et spill eller en sjanger, så ikke spill det.. Ganske simpelt. Dette er The Last of Us utkledd som God of War.

En helt hårreisende kommentar !! Hva i all verden av dette sammenligner du med The last of us ? At du har en KID med deg på reisen ??
Lenke til kommentar

 

 

Så du er ikke fornøyd med retningen spillet tar ?

Forutenom Ascension så liker jeg God of War ganske bra. Men det var da ikke poenget mitt i det hele tatt. Poenget er at vi trenger litt niche. Liker du ikke et spill eller en sjanger, så ikke spill det.. Ganske simpelt. Dette er The Last of Us utkledd som God of War.
En helt hårreisende kommentar !! Hva i all verden av dette sammenligner du med The last of us ? At du har en KID med deg på reisen ??

 

 

Hårreisende ignoranse. Men så er det helt vanlig i dag desverre, og grunnen til at folk kjøper samme mølet gang på gang. Før kjøp: "de sier det ikke er sånn lengre" etter kjøp "det var visst sånn alikevell, skal aldri støtte dem igjen" og sirkelen går rundt og rundt.

 

Det er helt enkelt å se at de bruker the last of us formelen her, om du ikke ser det så er det dessverre et problem med deg. Om dette faktisk blir dårlig det vet jeg ikke, men det er fortsatt tydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...