Gå til innhold

Xenoblade Chronicles X-utvikleren er med på å lage Zelda: Breath of the Wild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler liten lyst til og gå rund og klatre i tårn før og åpne map og masse mini-dungeons som de nu kaller det med eventuelle dungeons kor du ikkje finn nokka innteresangt.... Spilte far cry 4 og vart ganske fort lei av hele greia, vess de fjerna heile opplevelsen med en god gammeldags zelda dungeon da blir det bra kjedelig gameplay :( Får bare vent og se :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

100 utviklere?!

 

Mer og mer vanlig, spesielt i tilfeller med samarbeid mellom flere studioer. Se på spill som Assassin's Creed, Far Cry, Battlefield og COD. Rulleteksten er lang som et vondt år.

På Star Citizen så jobber over 300 utviklere på tvers av 4 studioer (2 i USA og 2 i Europa) med utvikling av både singleplayer og universet. Krever mye å lage moderne spill ja. Wing Commander tok visstnok bare 1 år, mens den spirituelle oppfølgeren Squadron 42 ser ut til å ta nesten 5 år (og den tiden innebærer oppbygning av studioene og ansettelser også)...

Lenke til kommentar

 

 

100 utviklere?!

 

Mer og mer vanlig, spesielt i tilfeller med samarbeid mellom flere studioer. Se på spill som Assassin's Creed, Far Cry, Battlefield og COD. Rulleteksten er lang som et vondt år.

På Star Citizen så jobber over 300 utviklere på tvers av 4 studioer (2 i USA og 2 i Europa) med utvikling av både singleplayer og universet. Krever mye å lage moderne spill ja. Wing Commander tok visstnok bare 1 år, mens den spirituelle oppfølgeren Squadron 42 ser ut til å ta nesten 5 år (og den tiden innebærer oppbygning av studioene og ansettelser også)...

Tror nok at vi må vente lengre enn det ^^ men nå venter jeg bare på at carracken skal komme i hangaren og blir flight ready

Lenke til kommentar

– Det gis inntrykk av at det skjer mye før man innser at det egentlig har skjedd veldig lite. Et potensielt interessant plot blir ødelagt av uinteressante rollefigurer, et latterlig lavt tempo og en særdeles plagsom spillstruktur.

 

Er ikke dette en av de største problemene med open world spill? Storyline og narrativet forsvinner i meningsløse sidequest og minidungeons. Det blir raskt et luksus problem. En av tingene som jeg misliker mest med Witcher 3 er alle magiske itemsa som gjør all items redundant. Det blir for mye av det gode og ikke noe unikt siden alt er powerfull og en oversvømmes i magisk utstyr.

 

Lurer på om open world er noe som kommer til å forsvinne om et par år, fokuset forsvinner fra å fortelle interessante historier med god flyt og klassiske story Arcs. Det fungerer bra for enkelte spill som Elder Scrolls og Witcher 3 men ser at Steam druknes i mediocre til elendige open world spill

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...