Gå til innhold

VR-utgave av Fallout 4 og Doom er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig

"– Helt siden moderne virtuell virkelighet entret rampelyset har vi jobbet i skyggene med å perfeksjonere teknologien. Nå ønsker vi at spillere skal oppleve plattformen med våre nyeste storspill, forteller Hines under pressekonferansen."

 

Skal vi prøve å si det en gang til Beth?

 

""""""""""Helt siden moderne virtuell virkelighet entret rampelyset har vi jobbet i skyggene med å perfeksjonere teknologien ved å gi alle ansatte forbud mot å drive med VR noe som førte til at John Carmack sluttet og begynte hos Oculus. Nå ønsker vi at spillere skal oppleve plattformen med våre nyeste storspill, mens vi saksøker Oculus opp og ned og i mente, burde Hines fortalt under pressekonferansen."""""""""""

 

 

For all del, det høres flott ut. Rene øsnkedrømmen. Jeg gleder meg til å spille Fallout4 i VR native, blir nok helt sinnsykt bra.

 

VorpX får ta seg av Fallout4 i VR foreløpig.

 

Pleide å gi VR holdningen til Beth finger'n opp før, men jammen virker det som de forjener tommelen opp denne gangen.

Lenke til kommentar

Da kan jeg jo glede meg til å spille fallout 4 da :) kjøpte det, spilte noen timer, men blei drit irritert over at ett nytt stor spill ikke hadde native støtte for hverken SLI eller triple monitor. Men da kan man heller bruke VR istedenfor å sløse bort tid på å re-ttweake widescreen mods hver gang det har vært en update.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...