Gå til innhold

EA viste frem Mass Effect Andromeda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Flytte spillet til en annen galakse med nye raser vi ikke kjenner noe til i stede for å bygge på de 3 spillene som er laget.

Ja det er jo alltid lurt å gjøre(StarGate Universe anyone)

Det finnes jo noen eksempler hvor endring var det som skulle til da. Det er ikke selvsagt at dette er et dårlig valg.

 

 

I en serie som går dårlig ja, ikke en av de største suksessene i spill historien.

Gjøre endringer ja, men det er en stor nok endring å ha en ny karakter, ny historie osv. Å fjerne så godt som alt som er kjent fra den originale trilogien er ikke et lurt valg.

Lenke til kommentar

Greit, slutten(ene) på ME3 var ikke tilfredstillende.

 

Men lar du det ødelegge en fantastisk opplevelse igjennom x-antall timer i 3 spill? Jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg! Årets beste spillopplevelse for meg var en ny gjennomspilling av serien, om sider med samme karakter og lagringsfil! Helt unik følelse det der og helt klar i toppen av spillopplevelser i gjennom mitt 30 årige liv :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Greit, slutten(ene) på ME3 var ikke tilfredstillende.

 

Men lar du det ødelegge en fantastisk opplevelse igjennom x-antall timer i 3 spill? Jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg! Årets beste spillopplevelse for meg var en ny gjennomspilling av serien, om sider med samme karakter og lagringsfil! Helt unik følelse det der og helt klar i toppen av spillopplevelser i gjennom mitt 30 årige liv :)

 

Jeg digger serien, har spilt gjennom en god del ganger, men at slutten ødela mye for meg, det skal jeg innrømme. Var det at det fikk Reaperne (noen av de kuleste skurkene i manns minne) til å virke som idioter. Mer enn det, det var en ekstremt personlig spill-trilogi som ble avsluttet så upersonlig som det gikk an. Man kan argumentere med at det er reisen som teller, men når BioWare lovet hele veien at man skulle kunne forme sin egen historie, er slutten minst like viktig.

 

Det var mitt største problem, og det hjalp ikke at de plutselig brøt veldig med etablert lore, på alle gale måter, og lot majoriteten av plottene henge i luften. Selv med EC. For meg var det ikke en slutt, men en dårlig utført cliffhanger.

 

Tviler dessverre på at de klarer å gjøre Andromeda like bra. ME-trilogien var deres magnum opus, imo, og det er bare trist at de kjørte den i grøfta de siste 15 min.

 

You can fight like a Krogan, run like a leopard

But you'll never be better than Commander Shepard

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har store sko og fylle nå, det er jeg het enig med deg i. Og vi er vel i grunn også helt enig i hva ME er og hva det har betydd for oss som spillere, og skuffelsen med avslutningen ikke minst.

 

Hypemaskinen er veldig farlig til tider..og jeg kan fort bli ett offer for den denne gangen om jeg ikke passer på :p

Lenke til kommentar

jeg trodde vi fikk svar på reaperne mot slutten, hvem illusive man er, hvem som er hjernen bak hele utrydding syklus prossessen, så fikk jeg vite det var en liten gutt i hologram. det var skuffende avsluttning jeg mener dette må være en form for joke.

 

ellers har jeg ingen tro på mass effect lengre, siden han hoved forfatteren Drew Karpyshyn som skrev historien til mass effect 1 sluttet etter at me1 ble utgitt. det var denne fyren her folkens som gjorde mass effect 1 episk fordi han også jobbet med kotor spillet. 

jeg husker første gangen jeg chattet med the reaper via en konsoll i mass effect 1, f jeg fikk frysninger, jeg mener doom 3 var barnemat i forhold. og den historien som vigil vr fortalte mot sluttfasen var så trist at jeg ville gråte, jeg mener jeg gråter aldri ved å se filmer, og spill kan bare glemme, men der og da ville jeg bare gråte pga historien om menneskene, om at vigil som skulle paase på at menneksene fikk hjelp måtte gjøre besluttninger for å forlenge energien osv var så trist selvom det var ikke ekte men fy faen det var trist historie 

Endret av Nemaless
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...