Gå til innhold

Se hvordan det er å spille Conan: Exiles i ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Early Access er ikke noe jeg bruker penger eller tid på. Gjort det før og aldri igjen at jeg betaler for å være beta tester.

 

Første inntrykket er ihvertfall ikke bra for min del. Jeg så for meg et skikkelig AAA produkt i Conan universet. Men slutt produktet kan jo bli bra så skal følge med. Men dette ser så langt ut som lite interessant ut for min del. 

Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan bli bra, selv om Funcom kommer litt sent til festen i et marked som er mettet med spill i denne sjangeren.

Conan universet er rått og brutalt og de kan vinne på det.

Jeg storkoste meg i lang tid med Age Of Conan (før det gikk free to play), så jeg gleder meg til mer lemlesting og hode rullende action, i Conan stil fra Funcom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da kommer jeg i hvertfall ikke til å spille det. Nekter å spille spill fra etablerte utviklere som slipper spill i early access.

 

Så siden de vil gi oss en smakebit av spillet vil du ikke spille det? På grunn av hva? Misliker du spill som har betaer også da? Merkelig. Mange spill som har beta for spillere som har betalt for spillet. Ellers så ser det veldig bra ut, gleder meg til early access. Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

 

Så siden de vil gi oss en smakebit av spillet vil du ikke spille det? På grunn av hva? Misliker du spill som har betaer også da? Merkelig.

 

 

Kan være han synes at det er greit å støtte små utviklere ved å betale for å være beta tester. I kontrast til Funcom som er en stor utvikler og som akkurat sikret seg 50 millioner i støtte....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så siden de vil gi oss en smakebit av spillet vil du ikke spille det? På grunn av hva? Misliker du spill som har betaer også da? Merkelig.

 

 

Kan være han synes at det er greit å støtte små utviklere ved å betale for å være beta tester. I kontrast til Funcom som er en stor utvikler og som akkurat sikret seg 50 millioner i støtte....

Mange store selskap har spill du slipper inn i som betalende. Ellers har mange av disse små utviklerene som du sier mye bedre økonomi enn Funcom.

Lenke til kommentar

 

Da kommer jeg i hvertfall ikke til å spille det. Nekter å spille spill fra etablerte utviklere som slipper spill i early access.

Så siden de vil gi oss en smakebit av spillet vil du ikke spille det? På grunn av hva? Misliker du spill som har betaer også da? Merkelig. Mange spill som har beta for spillere som har betalt for spillet. Ellers så ser det veldig bra ut, gleder meg til early access.

 

Som Larzen sier. Under her, Early Access bør være forbeholdt små utviklere som MÅ bruke early access av 2 grunner.

1. De har ikke råd til å betale testere.

2. De har så lite penger at de må selge early access kopier for å ha råd til videre utvikling av spillet.

 

 

 

Så siden de vil gi oss en smakebit av spillet vil du ikke spille det? På grunn av hva? Misliker du spill som har betaer også da? Merkelig.

 

 

Kan være han synes at det er greit å støtte små utviklere ved å betale for å være beta tester. I kontrast til Funcom som er en stor utvikler og som akkurat sikret seg 50 millioner i støtte....

 

Lenke til kommentar

Har brukt over 400 timer på early access rust, og det jeg liker minst i rust er hvor enkelt det er å skaffe avanserte skytevåpen. Dette ser perfekt ut, digger også at de har med bra pve noe Rust devsn har lovt i snart 2 år nå uten å delivere. Muligheten til focus på melee og low tech projectile weps og Conan universet tror jeg vil gjøre dette til en suksess.

Håper at de har samme system i Rust angående "sleep" slik at en må gjemme seg når en går afk og ikke kan server jumpe som i Dayz. Mer risiko gjør spill mer interessant, hvis ikke er det bedre å bare spille cod/cs...

 

Edit: Dette minner meg litt om en mod til WC3 som het Frost Trolls. Det var en kombinasjon av PVE/PVP hvor en måtte overleve mot elementene, samle mat og bygge hus, utvikle bedre våpen/gear i tillegg til sloss mot dyr og andre spillere.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Ser ingen problemer med Early Acces. For min del, er det en liten sum for å være med å teste et produkt jeg er interessert i. Flere major AAA titler, feks Star Craft 2 betalte jeg for beta tilgang. Rust er beste eksempelet for min del, jeg er støtt og stadig innom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å betale for early access er omtrent det samme som og forhåndsbestille spill bare du får lov og spille spillet fortløpende under utviklingen og komme med, så har ikke noe problem med at Funcom kjører early access.

 

En bonus med en kjent spills utvikler er jo at du vet de har en profesjonell holdning og at spillet faktisk kommer til og bli ferdig innen rimelig tid i motsettning til andre early access som for eksempel Dayz, War z, Towns, Spacebase DF-9 og Rust, og så mange andre som enten bruker 20 år mellom vær oppdatering til spillet eller bare releaser spillet i en horribel tilstand og kaller det versjon 1.0 og stikker av med penga. So long suckers.

 

Jeg er egentlig mer positiv til og kjøpe early access hos en profesjonell utvikler med tanke på noen av de søppel early access spilla som ligger i steam biblioteket mitt og råtner for øyeblikket. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...