Gå til innhold

Snart skal Samsung slippe mobiler med skjermer du kan brette sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva har det med saken å gjøre? Et konsept og et produkt er to forskjellige ting.

 

Så hvorfor kommenterer du i det hele tatt? Det står spesifikt i artikkelen at Samsung vil ta et allerede uttenkt konsept og ta det til et nytt nivå, altså gjøre det til et faktisk produkt. Kanskje du bare er nødt til å kverulere.

Se kommentar nummer en. Tror det var ment som et svar på den, ikke på artikkelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva har det med saken å gjøre? Et konsept og et produkt er to forskjellige ting.

Så hvorfor kommenterer du i det hele tatt? Det står spesifikt i artikkelen at Samsung vil ta et allerede uttenkt konsept og ta det til et nytt nivå, altså gjøre det til et faktisk produkt. Kanskje du bare er nødt til å kverulere.

 

Som han sa over så var dette et svar på svaret til meg. Jeg kverulerte ikke på at de skal ta det til et nytt nivå som du skriver. Det jeg skrev og mente var at dette er langt fra et unikt konsept, de skal dog lage en unik telefon. Jeg har sett konsepttegninger av en slik type "klapptelefon" flere ganger før.

 

Kanskje du ikke forstår hva jeg skriver og er nødt til å kverulere?

 

Edit; For å si det kort; Jeg syntes overskriften var misvisende :)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

gimmick tull, kun idioter og try-hards kjøper dette.

 

Nja.. Aldri dumt med dobbelt skjermareal for halve lomme-plassen. Om man setter fantasien i sving kan man se for seg at den kan brettes ut to ganger. Da har man et 7-8 tommers nettbrett til 1/3 av plassen.

-Og hvis trippel-konseptet kan brukes som vanlig mobil uten å brettes ut har man vel en vinner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Hva har det med saken å gjøre? Et konsept og et produkt er to forskjellige ting.

Så hvorfor kommenterer du i det hele tatt? Det står spesifikt i artikkelen at Samsung vil ta et allerede uttenkt konsept og ta det til et nytt nivå, altså gjøre det til et faktisk produkt. Kanskje du bare er nødt til å kverulere.
 

Som han sa over så var dette et svar på svaret til meg. Jeg kverulerte ikke på at de skal ta det til et nytt nivå som du skriver. Det jeg skrev og mente var at dette er langt fra et unikt konsept, de skal dog lage en unik telefon. Jeg har sett konsepttegninger av en slik type "klapptelefon" flere ganger før.

 

Kanskje du ikke forstår hva jeg skriver og er nødt til å kverulere?

 

Edit; For å si det kort; Jeg syntes overskriften var misvisende :)

Sant nok, og på Kyocera og Sony har jo hatt sine varianter av lignende.

 

Mest kjent, og mest vellykket, er vel kanskje NEC sin fra 3,5 år tilbake:

 

http://www.gadgetonics.com/2013/01/necs-foldable-dual-screen-phablet.html#axzz4B8Zctfu1

 

Teknologien i denne fra Samsung er riktignok noe helt annet, da skjermen i seg selv ser ut til å kunne bøyes, og vil ha et mye større potensial.

 

Som du sier er det absolutt noe å kunne hatt en telefon som kunne foldes ut f.eks to ganger ( slik at man fikk en slags avlang tablet) i ekte lommeformat.

Lenke til kommentar

Er vel ikke noe verre enn når man har en 'mappe' som man lukker over skjermen.

 

For at dette skal virke må skjermen være fleksibel. regner med at det til og med er tomrom bak ved bøyen slik at du får en radius på nesten en cm.

 

Det jeg ser som svakheten er hvor mye den kan bøyes før den sprekker, Da spesielt å åpne en kald telefon. hadde dårlige erfaringer med ledningen i klappetelefoner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...