Gå til innhold

RYKTE: – Slik blir iPhone 7 Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra hvis de kommer med kamera med to linser. I dag er Samsung mye bedre på kamerafronten enn Apple. USB-C og/eller trådløs lading hadde også vært flott. Ser derimot ikke helt poenget med en "Pro"-modell. Den eneste forskjellen mellom iPhone 6s og iPhone 7 i følge disse ryktene er at iPhone 7 kommer med litt mer RAM og uten aux-kabel. Personlig skulle jeg også ønske de hadde laget en mobil på 5,2", men noen har visst bestemt seg for at toppmodellene i dag MÅ være 5,5".

Lenke til kommentar

Hvis ikke Apple snart feller skjermen litt inn i karosseriet istedenfor at den stikker på utsiden slik den gjør idag (og skjermen garantert knuser flere ganger i året) så er det game over for iPhone i firmaet mitt ihvertfall. (ja, det er jeg som sitter som beslutningstager)

Aldri hatt så mange knuste skjermer som etter at 6'eren kom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser helt forferdelig ut med den kamera løsningen i hvertfall :p Rent estetisk håper jeg det faktisk ser mer forseggjort ut enn det disse rykte bildene vil ha det til

 

Vel, det er i så fall en konsekvens av anorexiaen som har herjet iPhone-utviklingen i det siste, samtidig som folk ønsker å kunne ta brukbare bilder i annet enn strålende solskinn.

Lenke til kommentar

 

Ser helt forferdelig ut med den kamera løsningen i hvertfall :p Rent estetisk håper jeg det faktisk ser mer forseggjort ut enn det disse rykte bildene vil ha det til

 

Vel, det er i så fall en konsekvens av anorexiaen som har herjet iPhone-utviklingen i det siste, samtidig som folk ønsker å kunne ta brukbare bilder i annet enn strålende solskinn.

 

 

 

En veldig uheldig og trist utvikling ja. iPhone 6 er ubehagelig tynn for min del, og bruk uten deksel er for meg helt bingo når den er glatt og avrundet og sykelig tynn. Skulle ønske de kunne gjøre som Samsung og fete opp telefonen litt og gjort plass til større batteri :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...