Gå til innhold

Vi har ventet på Zotacs vifteløse boks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så selv i5-variantene er ikke noe gode til gaming? Kun til å vise 4K "stillbilder" på monitor?

 

Det er integrert grafikk, så vi snakker ikke om noen gamingboks nei. Men 4K-film er uproblematisk, og det er nok datakrefter her til at dette kan bli en anstendig (og lydløs) datamaskin for kontoret eller heimen.
Lenke til kommentar

Så selv i5-variantene er ikke noe gode til gaming? Kun til å vise 4K "stillbilder" på monitor?

 

Du forventer å kunne bruke en passivt kjøpt maskin designet for null lyd og lavt strømforbruk, og som i seg selv er omtrent halvparten så stor som et voksent skjermkort, til gaming?

 

Jeg skjønner at gaming kan være så mangt etter hvem man spør, men man kan vel også spørre seg selv hva som er logisk å forvente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Serpentbane:

Jeg forventer jo ikke at den skal drive hva som helst, men er nysgjerrig hvor mye pupp den kan levere. Det er jo det som er det interessante med en slik dings, rimelig er den, men er den god nok? God nok til hva er jo det man gjerne er interessert i å vite mer om.

Endret av G
Lenke til kommentar

Video Output DisplayPort: 3840x2160 @ 60Hz

HDMI: 4096x2160 @ 24Hz

 

Det er den informasjonen jeg finner. Er ikke det HDMI 1.4b? Hva skal til for å spille av en 4k hdr video i full bravur? 24Hz? 30hz? 8,10,12 bit Color?

 

Gah.. som forventet egentlig. Er vel brikkesettet/prosessor som ikke støtter mer enn dette ?? Next!

 

(noen som vet om en stuemaskin som faktisk klarer 4K over HDMI @ 60 Hz ???)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...