Gå til innhold

OX GeForce3 Ti200


Anbefalte innlegg

Vårt lille vinterprosjekt, Project OX, vil etterhvert bli fullstendig vannkjølt med strategisk plasserte peltierelementer. Dette gjelder også grafikkort, men ikke før GeForce4 har funnet sin plass i maskina. Men det gjør vel ikke noe om vi leker litt med vårt midlertidige GeForce3 Ti200 så lenge?

 

Artikkelen finner du her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm

Bare et GF3 som er gått til hekkan.

Pytt-pytt.

Sitter selv med to stk defekte GF3-ti200

etter forsøk på det samme.

Har ikke tenkt å gi meg med det heller.

Det som er så synd er at det ene kortet funka fint og kunne overklokkes meget bra.

Tar det ut for å sette på en annen motstand på voltchipen til GPU'en, min kjære niese ser muligheten til å stikke avgårde med det. Presterer å sette seg på det!!

Resultat: Tre løse deler, to totalt brukket av.

Dødt? ikke helt,heiv fram loddebolten, litt liv i det enda, og så lenge det er liv er det håp.

 

[ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-02-26 08:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-26 01:09, CannoliBoy skrev:

Jaja, shit happens. Man kommer jo ingen vei uten å prøve!


Hah...nå ble jeg skikkelig overrasket her.

Har skjelden sett feil på tester og at den måtte avsluttes på grund av "feil" med kortet.

Hihi...så det er ikke bare vi "amatører" som kan gjøre noe galt inne i mellom :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-26 13:05, SintBrus skrev:

Hvorfor overklokke? Hvorfor spise?


Noen er nysgjerrige på forskjellige ting. Jeg vil si at de som overklokker, ikke nødvendigvis er ute etter bedre resultater. Det er for å eksperimentere/leke.


 

definitivt leke :grin:

 

derfor bryr jeg meg ikke _så_ mye om en ny maskin... :lol:

Lenke til kommentar

det var no .......(sensurert)leit at kortet døde, men kjøling var en finurlig løsning som jeg vurderer å bruke selv(vis jeg ikke finner på noe bedre he he he...)vis den ikke hadde død tror geg at den hadde fått noe....(sensurert)mange 3d mark poeng (etter overklokking selfølgelig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...