Gå til innhold

No Man's Sky-utvikler fikk en drøss med dødstrusler da spillet ble utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pubertale fjortisser med tilgang til internett er dessverre ikke noen god kombinasjon. ikke har dem fått seg noe enda og nå blir nerdgasmen deres utsatt med hele 6 uker.

Pubertale fortiser er vel ikke markedsgruppen til dette spillet? Ingen nakne damer eller store overdrevne rifler.

Lenke til kommentar

 

Pubertale fjortisser med tilgang til internett er dessverre ikke noen god kombinasjon. ikke har dem fått seg noe enda og nå blir nerdgasmen deres utsatt med hele 6 uker.

Pubertale fortiser er vel ikke markedsgruppen til dette spillet? Ingen nakne damer eller store overdrevne rifler.

 

 

Tror det holder lenge med romskip og monstre igrunn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel denne typen oppførsel som gjør at spillmediet fortsatt ikke har særlig utbredt aksept blant folk som ikke spiller selv. Er jo ikke sånn at folk som ikke ser på film eller ikke leser bøker fiendtligjør de mediene, mens spillere støtt og stadig får som hatten passer. Og det er vel strengt tatt fortjent. Største nyhetssakene i spillbransjen de siste årene er vel tragiske Gamergate og dødstrusler mot kvinnelige journalister.

 

Skal ikke dra alle under samme kam, men det er vel åpenbart at dette mediet som vi liker så godt ikke bare tiltrekker seg åndseliten for å si det sånn.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden språket allerede har blitt kommentert:

 

Når dere i første avsnitt sier at Murray ikke tok trusselen med gravitas, så antyder dere altså at han faktisk tok den ganske alvorlig.  Alle skjønner ganske sikkert hva som menes (gitt at de vet hva gravitas betyr), men det er en feil og usedvanlig klønete bruk av begrepet.

Lenke til kommentar

Siden språket allerede har blitt kommentert:

 

Når dere i første avsnitt sier at Murray ikke tok trusselen med gravitas, så antyder dere altså at han faktisk tok den ganske alvorlig.  Alle skjønner ganske sikkert hva som menes (gitt at de vet hva gravitas betyr), men det er en feil og usedvanlig klønete bruk av begrepet.

 

Ikke helt sikker på hva du mener her. Poenget mitt var at han spøker med trusselen, at han ikke vektlegger den mye, ikke tillegger den for mye alvor. Gravitas er brukt som et lånord, opprinnelig fra engelsk, som i å ta noe alvorlig.

Lenke til kommentar

 

Siden språket allerede har blitt kommentert:

 

Når dere i første avsnitt sier at Murray ikke tok trusselen med gravitas, så antyder dere altså at han faktisk tok den ganske alvorlig.  Alle skjønner ganske sikkert hva som menes (gitt at de vet hva gravitas betyr), men det er en feil og usedvanlig klønete bruk av begrepet.

Ikke helt sikker på hva du mener her. Poenget mitt var at han spøker med trusselen, at han ikke vektlegger den mye, ikke tillegger den for mye alvor. Gravitas er brukt som et lånord, opprinnelig fra engelsk, som i å ta noe alvorlig.

 

 

Sukk.  Jeg vet godt hva gravitas betyr og når dere skriver at Murray tar trusselen med lite gravitas så sier dere at *han* har lite gravitas i måten han tar trusselen på, ikke at trusselen tas lett på.  En trussel kan ikke inneha gravitas, kun en person eller måten en person opptrer på.

Endret av Belfaborac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Siden språket allerede har blitt kommentert:

 

Når dere i første avsnitt sier at Murray ikke tok trusselen med gravitas, så antyder dere altså at han faktisk tok den ganske alvorlig.  Alle skjønner ganske sikkert hva som menes (gitt at de vet hva gravitas betyr), men det er en feil og usedvanlig klønete bruk av begrepet.

Ikke helt sikker på hva du mener her. Poenget mitt var at han spøker med trusselen, at han ikke vektlegger den mye, ikke tillegger den for mye alvor. Gravitas er brukt som et lånord, opprinnelig fra engelsk, som i å ta noe alvorlig.

 

 

Sukk.  Jeg vet godt hva gravitas betyr og når dere skriver at Murray tar trusselen med lite gravitas så sier dere at *han* har lite gravitas i måten han tar trusselen på, ikke at trusselen tas lett på.  En trussel kan ikke inneha gravitas, kun en person eller måten en person opptrer på.

Da skjønner jeg hva du mener. :) Takk! Jeg skal rette opp språket. Det var for øvrig aldri meningen å antyde at du ikke visste betydningen av 'gravitas'. Jeg er ikke helt sikker på hvor du fikk det inntrykket fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nesten så jeg håper spillet blir like kjedelig som jeg frykter. The nerdrage! :D :D :D

(det jeg frykter er at de skryter av "flere billiarder planeter", men hvor forskjellige er de, egentlig? Har man utforsket 50+ nesten identiske planter (samme skapninger, samme vegetasjon, samme fjell osv) blir det ganske kjedelig etterhvert. Nekter å tro man kan utforske 100+ planeter og fortsatt føle den samme entusiasjem når man finner en ny.)

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enkelte folk er ganske skadet, enkelt å greit. Ikke akseptabel oppførsel av godt oppegående mennesker (hvis dem nå var oppegående). Noen kan godt bli litt irritert over utsettelsen, men det er da ikke verdens undergang. Livet går nå videre om vi ikke får det ene eller det andre spillet. Det er ellers plenty of games å velge mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...