Gå til innhold

TEST: Dette er ukens anbefalte apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Undersøkelser viser at de fleste som regel laster ned noe som ikke har høvelig bruksverdi som regel nesten aldri kjører appen. De fleste har noen favoritt-apper som blir mye brukt, mens majoriteten av apper bare ligger der mer eller mindre ubrukt til man enten trenger mer lagringsplass eller tar en opprydding.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som nesten laster ned nye apper mer? Føler jeg har de jeg trenger og må si jeg nesten aldri sitter og leter på App-Store/Google Play etter apper mer. Tror ikke jeg har lagt inn mer en 3 - 4 stykker det siste halvåret.

 

Man blir litt mettet etterhvert, ja. Men jeg ligger nok på en del flere apper enn deg i snitt.

Lenke til kommentar

Derav mine påstander i en hver Windows på mobil diskusjon den siste tiden, om man ser på hva folk faktisk bruker, så er app-mangelen for ekstremt mange mer teoretisk enn faktisk. Men det er klart, SnapChat alene er et veldig til drivanker.

 

Windows Central hadde en artikkel om dette for et par dager siden:

http://windowscentral.com/untold-app-gap-story-part-i-human-behavior-overlooked-variable

Lenke til kommentar

Undersøkelser viser at de fleste som regel laster ned noe som ikke har høvelig bruksverdi som regel nesten aldri kjører appen. De fleste har noen favoritt-apper som blir mye brukt, mens majoriteten av apper bare ligger der mer eller mindre ubrukt til man enten trenger mer lagringsplass eller tar en opprydding.

 

Jeg bruker langt i fra alle appene mine daglig, men det er det ofte grunner for og. Feks SAS appen bruker jeg kun når jeg skal bestille en reise, og når jeg er på reisen. Jeg har NSB appen og, selv om jeg kanskje bruker den en gang i året, eller mindre, men når jeg trenger den så slipper jeg laste den ned å logge på.

 

Så at mange apper bare blir lastet ned og brukt en gang har noen ganger sin naturlige grunn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...