Gå til innhold

Den nye Goat Simulator-utvidelsen peker nese til Star Citizen, Star Wars og Mass Effect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere lærer aldri dere.

Star Citizen skulle bli sluppet i 2014. Den opprinnelige planen, som betyr det opprinnelige målet på kickstarter-en, var kun Squadron 42, som er singleplayer story-en, men så kom det inn mye mer penger enn forventet og da kom kickstarter målet (som også ble nådd) om Star Citizen ("MMO"-et).

 

At dere skriver at spillet fortsatt er i utvikling etter 4 år, på den måten dere gjør, får det til å høres negativt ut, noe som er veldig unødvendig. De utvikler to spill fullverdige spill på en gang, hallo liksom? Bare ta en titt på andre store produskjoner og andre MMO-er så skal du/dere se at 4 år er gjerne bare 2/3 eller 1/2 av utviklingstiden for et slikt prosjekt som dette.

 

Dere er skribenter og journalister. Dere skal være nøytrale og uten bias, så dere må alltid passe på hvordan dere ordlegger dere, uansett om dere sitter på egne meninger som kan være fristende å slippe ut.

 

Ellers en morsom sak!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere lærer aldri dere.

Star Citizen skulle bli sluppet i 2014. Den opprinnelige planen, som betyr det opprinnelige målet på kickstarter-en, var kun Squadron 42, som er singleplayer story-en, men så kom det inn mye mer penger enn forventet og da kom kickstarter målet (som også ble nådd) om Star Citizen ("MMO"-et).

 

At dere skriver at spillet fortsatt er i utvikling etter 4 år, på den måten dere gjør, får det til å høres negativt ut, noe som er veldig unødvendig. De utvikler to spill fullverdige spill på en gang, hallo liksom? Bare ta en titt på andre store produskjoner og andre MMO-er så skal du/dere se at 4 år er gjerne bare 2/3 eller 1/2 av utviklingstiden for et slikt prosjekt som dette.

 

Dere er skribenter og journalister. Dere skal være nøytrale og uten bias, så dere må alltid passe på hvordan dere ordlegger dere, uansett om dere sitter på egne meninger som kan være fristende å slippe ut.

 

Ellers en morsom sak!

 

Siden spillet som omtales har en sarkastisk vinkling ifht Star Citizen mm. Så er det jo ikke unaturlig at artikkelen plukker opp dette poenget.

Lenke til kommentar

 

Dere lærer aldri dere.

Star Citizen skulle bli sluppet i 2014. Den opprinnelige planen, som betyr det opprinnelige målet på kickstarter-en, var kun Squadron 42, som er singleplayer story-en, men så kom det inn mye mer penger enn forventet og da kom kickstarter målet (som også ble nådd) om Star Citizen ("MMO"-et).

 

At dere skriver at spillet fortsatt er i utvikling etter 4 år, på den måten dere gjør, får det til å høres negativt ut, noe som er veldig unødvendig. De utvikler to spill fullverdige spill på en gang, hallo liksom? Bare ta en titt på andre store produskjoner og andre MMO-er så skal du/dere se at 4 år er gjerne bare 2/3 eller 1/2 av utviklingstiden for et slikt prosjekt som dette.

 

Dere er skribenter og journalister. Dere skal være nøytrale og uten bias, så dere må alltid passe på hvordan dere ordlegger dere, uansett om dere sitter på egne meninger som kan være fristende å slippe ut.

 

Ellers en morsom sak!

 

Siden spillet som omtales har en sarkastisk vinkling ifht Star Citizen mm. Så er det jo ikke unaturlig at artikkelen plukker opp dette poenget.

Det er greit at spillet har en sarkastisk vinkling, men les saken igjen, spesifikt: "Spillet har greid å sanke inn svimlende 939 millioner kroner fra fans, til tross for at det etter fire år i utvikling ennå ikke er ferdig."

 

Det høres ikke akkurat slikt det burde gjøres fra et journalistisk/nøytralt standpunkt, eller?

Lenke til kommentar

Nå har vel spilljournalistikk sjeldent vært preget av absolutt nøytralitet. Som leser av artikkelen, og med kun overfladisk kunnskap om både Goat Sim og Star Citizen så forteller artikkelen meg at Goat Sim tøyer med det meste. At du som ivrig Star Citizen fan leser dette som kritikk tror jeg kanskje du skal ta for egen regning.

Objektive spillanmeldelser vil jeg uansett ha meg frabedt. De blir sykt kjedelige.

Lenke til kommentar

Nå har vel spilljournalistikk sjeldent vært preget av absolutt nøytralitet. Som leser av artikkelen, og med kun overfladisk kunnskap om både Goat Sim og Star Citizen så forteller artikkelen meg at Goat Sim tøyer med det meste. At du som ivrig Star Citizen fan leser dette som kritikk tror jeg kanskje du skal ta for egen regning.

Objektive spillanmeldelser vil jeg uansett ha meg frabedt. De blir sykt kjedelige.

 

Eh. Dette her er jo ikke en spillanmeldelse. Men samma det. Gamer.no vet mitt standpunkt, og jeg håper de tar nøytralitet og god journalistisk integritet med seg i fremtidige saker.

Lenke til kommentar

star citizen MMO/squadron 42 singel player campaign.... har ikke vert i development i 4 år...

 

Det er ikke elite eller no mans sky.... de er 100 % procedural generated,,,

det er ikke star citizen. det er bare planetene som er det.... no mans sky burde jo kommet ut for lenge siden,...

 

cloud imperium games som lager star citizen7squadron 42 bygget opp/har bygget opp selskapet fra bunnen av med bare 8 stykker i begynnelsen....

 

 

https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/playlists

 

hadde alle hatt (open development) hadde de også blitt kritisert for å bruke for lang tid.

Lenke til kommentar

Det håper vi vel alle, og så er det viktig å huske på at ...eh den siste kommentaren min var ment på generell basis....ikke i forhold til artikkelen spesifikt.

Og det er jo åpenbart at noen aldri blir fornøyd. Noe redaksjonen i gamer helt sikkert er klar over.

Uansett så kan du poste noe slik at du får siste ordet. Brede out!

 

Lol. "Sisteordet". Det var det du som fikk nå (for dette er jo ikke et motsvar fra meg) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...