Gå til innhold

SNIKTITT: Gran Turismo Sport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så utrolig flatt,sterilt og livløst alt ser ut.

 

Akkurat det Gran Turismo serien har slitt med i lang tid. Dem har et dødt produktserie nå som må finne sin fot igjen. Forza gjør alt bedre enn dem. Håper dem endelig kan introdusere skade, vi er i 2016 ......

Lenke til kommentar

Skikkelige skademodeller vil være svært ressurskrevende, og Polyphony mener nok at hvis de skulle inkludert noe sånt, måtte det vært på nivå med resten av spillet. De ønsker nok ikke å legge til noe som egentlig er en halvhjertet modell, selv om folk ville latt seg lure. Spillet går tross alt ikke ut på å kræsje, og i virkeligheten er løpet stort sett over når man kræsjer i den type racing som GT handler om. Å simulere det som skjer etterpå havner derfor langt nede på prioriteringslisten. Det blir litt som å klage over at flyene i flysimulatorer ikke detter fra hverandre på en realistisk måte.

Bilsimulatorer har mer å hente på samspillet mellom dekk, underlag og slitasje, og jeg vil heller at de forbedrer det før jeg ser noen unødvendig skademodell.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Helt siden Sonys første konsoll har minst ett spill i denne serien vært med på å forme racing-sjangeren fra generasjon til generasjon, alltid med spilldesigner og Polyphony Digital-sjef Kazunori Yamauchi i førersetet."

 

 

Hahaha, det er mange år siden Gran Turismo var i teten på noe som helst..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skikkelige skademodeller vil være svært ressurskrevende, og Polyphony mener nok at hvis de skulle inkludert noe sånt, måtte det vært på nivå med resten av spillet. De ønsker nok ikke å legge til noe som egentlig er en halvhjertet modell, selv om folk ville latt seg lure. Spillet går tross alt ikke ut på å kræsje, og i virkeligheten er løpet stort sett over når man kræsjer i den type racing som GT handler om. Å simulere det som skjer etterpå havner derfor langt nede på prioriteringslisten. Det blir litt som å klage over at flyene i flysimulatorer ikke detter fra hverandre på en realistisk måte.

Bilsimulatorer har mer å hente på samspillet mellom dekk, underlag og slitasje, og jeg vil heller at de forbedrer det før jeg ser noen unødvendig skademodell.

 

Vel da er perfeksjonismen deres feilslått, for ingen skademodell er verre enn en forenklet en.

Lenke til kommentar

"Helt siden Sonys første konsoll har minst ett spill i denne serien vært med på å forme racing-sjangeren fra generasjon til generasjon, alltid med spilldesigner og Polyphony Digital-sjef Kazunori Yamauchi i førersetet."

 

 

Hahaha, det er mange år siden Gran Turismo var i teten på noe som helst..

Står ikke ett ord der om å være i teten. Står at de har vært med å forme sjangere, og det kan man fint klare uten å være best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Helt siden Sonys første konsoll har minst ett spill i denne serien vært med på å forme racing-sjangeren fra generasjon til generasjon, alltid med spilldesigner og Polyphony Digital-sjef Kazunori Yamauchi i førersetet."

 

 

Hahaha, det er mange år siden Gran Turismo var i teten på noe som helst..

Står ikke ett ord der om å være i teten. Står at de har vært med å forme sjangere, og det kan man fint klare uten å være best.

Ok, "det er mange år siden Gran Turismo har formet noe som helst"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så lenge det er Playstation ekslusivt er det no go dessverre. Synd, for GT5/6 kunne vært en fin opplevelse på PC'en med Oculus og full motion SIM.

 

Hva er beste "Gran Turismo" `tilsvarende opplevelse på PC?

 

Forza er nå på PC, ikke like innholdsrik som Xbox utgaven men god nok inntil neste Forza som vil komme i samme versjon til både Xbox og PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir litt skuffa. Ser litt tamt ut og i noen av bildene ser jo fysikken til bilene (når de slipper og gjenvinner kontroll) veldig rar ut. Har ikke fått spille en bilsimulator av denne typen siden Forza 4 siden jeg har pensjonert Xbox 360, så jeg hadde store forhåpninger til GT.

 

Håper virkelig det blir bedre fram til lansering. 

Lenke til kommentar

syntes dette ser låvende ut jeg og liker at du kan custummise bilen slik du vil, kanje ikke som forza nei men du kan egentlig ikke sammenligne spillene da de fokuserer på forskjelige ting. innen for bil spillene, forza har jo biler du kan trimme så inni granskauen sånn som toyota ae 86 som man kan sette nesten 1000 heste krefter i, bilen takler jo så vidt 200+ jo. begge spillene er gode på sine ting og de opperer på to forskjellige platformer, liker begge spillene men har jo spilt mest grand turismo :D så ser fram til dette spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge det er Playstation ekslusivt er det no go dessverre. Synd, for GT5/6 kunne vært en fin opplevelse på PC'en med Oculus og full motion SIM.

 

Hva er beste "Gran Turismo" `tilsvarende opplevelse på PC?

 

ville kansje sagt grid 2 eller det nye gridd spillet :D det er veldig kult og har fin grafikk og helt greie skademodeller

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...