Gå til innhold

RYKTE: Stemmer disse iPhone 7-bildene er du nødt til å skaffe deg nye ørepropper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk kjøper ny telefon til 8000,- en gang i året, men har de råd til nye ørepropper med Lightning-kontakt til 500,-?

Nei der går tydeligvis grensen, og de kommer til å mase og kverulere på alle forum for å fortelle alle hvor idiotisk Apple oppfører seg.

 

De samme folkene synes kanskje iPhone burde hatt LP-spiller og mellombølgeradio også...?

 

Forstår de ikke at minijack kun kan overføre analog stereo lyd, mens Lighting kan det også, i tillegg til alt mulig annet digitalt og analogt, so what's the problem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fake.

 

Her er det noen som har manipulert et bilde av en 6s. Den blomstertingen på skjermen gikk mye igjen i promomaterialet til 6s(det var noe man kunne "3D-touche", slik at det bevegde på seg.

 

Skjerpings, Tek.

 

"Kilden skal visstnok ha tilknytning til deksel-bransjen, og ser dermed ut til å ha fått tilgang til «...ekte, tekniske 3D-tegninger av den kommende telefonen.»

 

De datagenererte bildene er basert på skissene, og dersom kilden er troverdig kan det godt hende at vi nå ser hvordan den endelige telefonen faktisk vil bli seende ut."

 

Stod jo ikke at bildene er lekkede pressebilder. Det er konsepter basert på lekkede 3D-skisser, og har derfor bakgrunnen fra 6S.

Lenke til kommentar

 

Fake.

 

Her er det noen som har manipulert et bilde av en 6s. Den blomstertingen på skjermen gikk mye igjen i promomaterialet til 6s(det var noe man kunne "3D-touche", slik at det bevegde på seg.

 

Skjerpings, Tek.

"Kilden skal visstnok ha tilknytning til deksel-bransjen, og ser dermed ut til å ha fått tilgang til «...ekte, tekniske 3D-tegninger av den kommende telefonen.»

 

De datagenererte bildene er basert på skissene, og dersom kilden er troverdig kan det godt hende at vi nå ser hvordan den endelige telefonen faktisk vil bli seende ut."

 

Stod jo ikke at bildene er lekkede pressebilder. Det er konsepter basert på lekkede 3D-skisser, og har derfor bakgrunnen fra 6S.

 

 

Da får jeg lese artikkelen bedre neste gang.

 

Uansett, så er visstnok siste rykte fra Macrumors at iPhone 7 skal beholde minijacken. 

Lenke til kommentar

Jeg bruker trådløse hodetelefoner med ANC og 15t driftstid pr ladning. Har da aldri hatt bruk for jack inngangen. Forstår de som er litt engstelig hvis jack forsvinner. Har selv 10-12 vanlige hodetelefoner med jackplugg som ligger og slenger ifra tidligere telefoner, nettbrett,++... greit å kunne bruke de i tilfelle de dyre klokkene går i stykker. Så hvis jack inngangen forsvinner så burde det lages en liten, billig og diskret adapter som kan erstatte den i krisetilfeller. Fremtiden er trådløs..

Lenke til kommentar

 

Jeg er rimelig sikker at det blir mulig å kjøpe en overgang fra jack til lightning. Trenger ikke nytt hodetelefon.

 

Macbook og iphone. Apple er i ferd med å bli "drass med deg en haug med overganger" firmaet. 

 

Det er to måter å se det på. Du kan også gjerne kalle Apple for å vere initiative og komme ført på bana med det nyeste/beste. Noen må jo det?

 

Jeg har både MBA og iphone. Bruker ikke å ta med noen overganger. Har ikke behov for noe. Eneste overgang jeg har hjemme er lightning-->hdmi.

Men igjen, om du har behov for å koble alt mulig av utstyr, så kjøper ikke du ein MBA/MB med minimalt med utganger, det er jo logisk?

Lenke til kommentar

Folk kjøper ny telefon til 8000,- en gang i året, men har de råd til nye ørepropper med Lightning-kontakt til 500,-?

Nei der går tydeligvis grensen, og de kommer til å mase og kverulere på alle forum for å fortelle alle hvor idiotisk Apple oppfører seg.

 

De samme folkene synes kanskje iPhone burde hatt LP-spiller og mellombølgeradio også...?

 

Forstår de ikke at minijack kun kan overføre analog stereo lyd, mens Lighting kan det også, i tillegg til alt mulig annet digitalt og analogt, so what's the problem?

 

Folk har råd til nye hodetelefoner, de ser bare ikke vitsen i å kjøpe det bare fordi apple vil at telefonen skal ha et hull mindre. Det er fint plass til en minijack, hva er vitsen med å ta den vekk?

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Folk kjøper ny telefon til 8000,- en gang i året, men har de råd til nye ørepropper med Lightning-kontakt til 500,-?

Nei der går tydeligvis grensen, og de kommer til å mase og kverulere på alle forum for å fortelle alle hvor idiotisk Apple oppfører seg.

 

De samme folkene synes kanskje iPhone burde hatt LP-spiller og mellombølgeradio også...?

 

Forstår de ikke at minijack kun kan overføre analog stereo lyd, mens Lighting kan det også, i tillegg til alt mulig annet digitalt og analogt, so what's the problem?

 

Folk har råd til nye hodetelefoner, de ser bare ikke vitsen i å kjøpe det bare fordi apple vil at telefonen skal ha et hull mindre. Det er fint plass til en minijack, hva er vitsen med å ta den vekk?

 

AtW

 

 

Hva skulle vi med vinylplaten? Vi hadde jo voksruller!

Hva skulle vi med CD? Vi hadde jo vinylplaten!

Hva skulle vi med Spotify? Vi hadde jo CD!

Hva skal vi med XXXXX? Vi har jo Spotify!

 

Det kalles utvikling. Men det er sikkert noen oldinger som spiller voksruller ennå.

Du blir nok en av den typen  :lol:

Lenke til kommentar

 

 

Folk kjøper ny telefon til 8000,- en gang i året, men har de råd til nye ørepropper med Lightning-kontakt til 500,-?

Nei der går tydeligvis grensen, og de kommer til å mase og kverulere på alle forum for å fortelle alle hvor idiotisk Apple oppfører seg.

 

De samme folkene synes kanskje iPhone burde hatt LP-spiller og mellombølgeradio også...?

 

Forstår de ikke at minijack kun kan overføre analog stereo lyd, mens Lighting kan det også, i tillegg til alt mulig annet digitalt og analogt, so what's the problem?

 

Folk har råd til nye hodetelefoner, de ser bare ikke vitsen i å kjøpe det bare fordi apple vil at telefonen skal ha et hull mindre. Det er fint plass til en minijack, hva er vitsen med å ta den vekk?

 

AtW

 

 

Hva skulle vi med vinylplaten? Vi hadde jo voksruller!

Hva skulle vi med CD? Vi hadde jo vinylplaten!

Hva skulle vi med Spotify? Vi hadde jo CD!

Hva skal vi med XXXXX? Vi har jo Spotify!

 

Det kalles utvikling. Men det er sikkert noen oldinger som spiller voksruller ennå.

Du blir nok en av den typen  :lol:

 

 

Jeg legger merke til at du ikke evnet å svare på spørsmålet, og istedet klinker til med noen barnslige hersketeknikker. Har du lyst til revurdere ditt svar?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg kan føye til at det implisitt i mitt svar ligger at du nok tar feil når du sier at de fjerner mini-jack'en "bare fordi apple vil at telefonen skal ha et hull mindre"

I beste fall er det en grov forenkling.

 

Jeg antar Apple gjør dette fordi de da kan bruke plassen som denne 'single-use' kontakten opptar, og erstatte den med en 'multi-use' kontakt som kan gjøre alt det mini-jack'en kan, pluss veldig mye annet!

 

Lightning har 16 pinner. Den kan lade telefonen, den kan sende analog lyd ut til hodetelefoner, den kan sende digital lyd ut til hodetelefoner og annet utstyr, den er USB-interface, den kan være interface for alskens digitalt utstyr, osv...

 

Det da virke fornuftig for alle tenkende mennesker?

Lenke til kommentar

Jeg kan føye til at det implisitt i mitt svar ligger at du nok tar feil når du sier at de fjerner mini-jack'en "bare fordi apple vil at telefonen skal ha et hull mindre"

I beste fall er det en grov forenkling.

 

Jeg antar Apple gjør dette fordi de da kan bruke plassen som denne 'single-use' kontakten opptar, og erstatte den med en 'multi-use' kontakt som kan gjøre alt det mini-jack'en kan, pluss veldig mye annet!

 

Lightning har 16 pinner. Den kan lade telefonen, den kan sende analog lyd ut til hodetelefoner, den kan sende digital lyd ut til hodetelefoner og annet utstyr, den er USB-interface, den kan være interface for alskens digitalt utstyr, osv...

 

Det da virke fornuftig for alle tenkende mennesker?

Ja vel. En forenkling? Så din hypotese er at de skal erstatte den med en lightning-kontakt til, så man har to stk? Eller påstår du at man ikke kan ha minijack og lightning-kontakt på samme telefon? AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...