Gå til innhold

EA droppet kampanjedel til Star Wars Battlefront for å rekke The Force Awakens-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke overraskende, men fortsatt ganske sjokkerende. Her sier altså EA toppen at de lanserte et produkt med langt mindre innhold enn om de hadde hatt mer tid, men tok seg likevel betalt som om innholdet var der. Lovnaden om et bedre produkt neste gang er null verdt, men likevel kommer millioner til å forhåndsbestille det.

 

Lurer på hva unnskyldningen til EA blir neste gang de slipper et middelmådig spill til overpris.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke overraskende, men fortsatt ganske sjokkerende. Her sier altså EA toppen at de lanserte et produkt med langt mindre innhold enn om de hadde hatt mer tid, men tok seg likevel betalt som om innholdet var der. Lovnaden om et bedre produkt neste gang er null verdt, men likevel kommer millioner til å forhåndsbestille det.

 

Lurer på hva unnskyldningen til EA blir neste gang de slipper et middelmådig spill til overpris.

 

Bra sagt. Dette burde vært kopiert langt flere steder så folk får det inn i huet. Jeg forhåndsbestilte (2 timer før release) SW battlefront og har egentlig ingenting imot EA, men dette er bemerkelsesverdig.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om singleplayer uansett. 

Multi er tingen og det som teller.

 

Jeg hater multiplayer maset derfor har jeg ikke spilt Battlefront i mere en 1 time, da fant jeg det utroligh kjedlig.

Så hvis det ikke får en skikkelig singelplayer del så blir det ikke kjøpt så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Jeg oppfattet ikke SWBF som et halvferdig produkt selv om jeg bare spilte betaen.

Spillet var veldig flytende og godt, bare ufattelig kjedelig. Grafikken var også imponerende.

Slike spill selger nesten bare på MP delen, SP er rett og slett ikke så stort lenger, da fins det andre titler for deg.

Men klart, en slik tittel kjøpes nok over en lav sko av ukritiske SW fanboiz.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...