Gå til innhold

ANMELDELSE: Shadow of the Beast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en stor Shadow of The Beast fan så må jeg nok spille igjennom dette uansett karakter. Men gleder meg egentlig mest til å låse opp å spille Amiga versjonen som ser ut til å ha blitt emulert helt perfekt til å virke på PS4 etter å ha sett Eurogamer teste det.

Lenke til kommentar

Synd å fornærme en klassiker på denne måten.

 

Hva mener du? Originalen handlet kun om grafikk og lyd, selve spillet var veeeldig basic og med en urettferdig vanskelighetsgrad (og lange ladetider). Det ledende Amiga-bladet CU Amiga ga spillet 48/100 i sin tid. Nyversjonen høres ut til å være et bedre spill, med fantastisk grafikk (som "dessverre" ikke lenger er nok til å skille seg ut), bedre spillmekanismer og kortere ladetider. En forbedring rett og slett.

Lenke til kommentar

 

Synd å fornærme en klassiker på denne måten.

Hva mener du? Originalen handlet kun om grafikk og lyd, selve spillet var veeeldig basic og med en urettferdig vanskelighetsgrad (og lange ladetider). Det ledende Amiga-bladet CU Amiga ga spillet 48/100 i sin tid. Nyversjonen høres ut til å være et bedre spill, med fantastisk grafikk (som "dessverre" ikke lenger er nok til å skille seg ut), bedre spillmekanismer og kortere ladetider. En forbedring rett og slett.

 

 

Det kommer ikke til PC. Det er hvorfor. Men fra spøk til revolver. Spillet får ikke bare "dårlige" anmeldelser. Både IGN og Pressfire likte det. Så selv klikker jeg på kjøp om noen få minutter :)

Lenke til kommentar

 

Synd å fornærme en klassiker på denne måten.

Hva mener du? Originalen handlet kun om grafikk og lyd, selve spillet var veeeldig basic og med en urettferdig vanskelighetsgrad (og lange ladetider). Det ledende Amiga-bladet CU Amiga ga spillet 48/100 i sin tid. Nyversjonen høres ut til å være et bedre spill, med fantastisk grafikk (som "dessverre" ikke lenger er nok til å skille seg ut), bedre spillmekanismer og kortere ladetider. En forbedring rett og slett.

 

 

Spillet var en klassiker i sin tid. Dette spillet er glemt om 2 uker. Spiller heller originalen på min Amiga eller på emulatoren på PC jeg, så får dette spillet floppe så mye det vil. Beast 2 var jo et mye bedre spill enn eneren da.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

 

 

Synd å fornærme en klassiker på denne måten.

Hva mener du? Originalen handlet kun om grafikk og lyd, selve spillet var veeeldig basic og med en urettferdig vanskelighetsgrad (og lange ladetider). Det ledende Amiga-bladet CU Amiga ga spillet 48/100 i sin tid. Nyversjonen høres ut til å være et bedre spill, med fantastisk grafikk (som "dessverre" ikke lenger er nok til å skille seg ut), bedre spillmekanismer og kortere ladetider. En forbedring rett og slett.

 

 

Det kommer ikke til PC. Det er hvorfor. Men fra spøk til revolver. Spillet får ikke bare "dårlige" anmeldelser. Både IGN og Pressfire likte det. Så selv klikker jeg på kjøp om noen få minutter :)

 

 

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...