Gå til innhold

GUIDE: Counter-Strike: Global Offensive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har item som er verdt mer enn "max bet" eventuelt vil trade til deg noe som er høyere enn det så vil jeg anbefale alle å holde seg unna CSGOLounge så godt det lar seg gjøre. Ikke fordi siden er dårlig eller noe sånt, men fordi prisene på CSGL er ALT for høye. Skal man drive med items som har litt value så er reddit og facebookgrupper bedre.

Lenke til kommentar

Børd ikke kansje få taki nånn som kan trading da? :^)

 

Flumee kniven som ble selgt for "100,000kr" e ikke verdt 100k, langt i fra. Æ kjøpt #2 MW pattern for 30k for typ 4 månda sida, Prisan har gått opp, men langt i fra så my.

Æ har current offer på #1 kara bluegem FN for typ 250k atm, det meste i guiden her forklare ingenting.

 

CSGO-Norge e nok den verste plassen du kan kjøp keys på, heller cashe inn i bitcoins å kjøp skins te 60% // kjøp keys for 1.8$

 

Å hunte quicksells e det verste du gjør. Det e virkelig så mang feil i guiden her.

 

"Ikkje legg til folk på Steam med privat profil. "

Æ har privat profil, betyr det at æ e en svindler? Absolutt ikke, æ å ganske mange av dæm store traderan har/hatt private profila, feks skyliner.

 

"er ein tommelfingerregel at ein tar marknadsprisen på gjenstanden og legg til 7,5 – 10 prosent av verdien til klistremerket for å få salsverdien."

Absolutt ikke, bare folk som ikke kan trading går via en sånn regel. Finnes skins som bli adda 1% av stickervalue te, å skins som bli adda 60% av sticker value te blabla.

 

Det bli linka te en float guide, men den vise jo absolutt ikke koss nånn skins går bare fra 0.06 te 0.07 osv, feks crimsonwebs.

 

Det e virkelig så mange punkta innen trading posten her mangle, feks koss man kan selg skins te gamblera for sinnsyk stor profit.

 

Koss mang kan cashe inn skins te gambling sida, for å så cashe ut skins som e lettar å selg osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Børd ikke kansje få taki nånn som kan trading da? :^)

 

Flumee kniven som ble selgt for "100,000kr" e ikke verdt 100k, langt i fra. Æ kjøpt #2 MW pattern for 30k for typ 4 månda sida, Prisan har gått opp, men langt i fra så my.

Æ har current offer på #1 kara bluegem FN for typ 250k atm, det meste i guiden her forklare ingenting.

 

CSGO-Norge e nok den verste plassen du kan kjøp keys på, heller cashe inn i bitcoins å kjøp skins te 60% // kjøp keys for 1.8$

 

Å hunte quicksells e det verste du gjør. Det e virkelig så mang feil i guiden her.

 

"Ikkje legg til folk på Steam med privat profil. "

Æ har privat profil, betyr det at æ e en svindler? Absolutt ikke, æ å ganske mange av dæm store traderan har/hatt private profila, feks skyliner.

 

"er ein tommelfingerregel at ein tar marknadsprisen på gjenstanden og legg til 7,5 – 10 prosent av verdien til klistremerket for å få salsverdien."

Absolutt ikke, bare folk som ikke kan trading går via en sånn regel. Finnes skins som bli adda 1% av stickervalue te, å skins som bli adda 60% av sticker value te blabla.

 

Det bli linka te en float guide, men den vise jo absolutt ikke koss nånn skins går bare fra 0.06 te 0.07 osv, feks crimsonwebs.

 

Det e virkelig så mange punkta innen trading posten her mangle, feks koss man kan selg skins te gamblera for sinnsyk stor profit.

 

Koss mang kan cashe inn skins te gambling sida, for å så cashe ut skins som e lettar å selg osv.

Trur kanskje du har misforstått poenget med guiden her. Det står klart at det er ein innføring, og då går den ikkje nemneverdig i djupnen, kun med ei handfull eksempel som folk kan ta utgangspunkt i. Då blir og innhaldet om float/mønster o.l. noko overfladisk. Viss folk ynskjer ein djupneinnføring kan eg gjerne skrive om det.

 

Eksempelvis trekker eg fram CSGO Norge som det beste for nybyrjarar, rett og slett fordi ein bør ha litt erfaring før ein prøver seg på handel med fullstendig ukjende.

 

Eg kan endre det som stod om privat profil, for eg meinte ikkje direkte at alle med privat profil er svindlarar, takk :)

Endret av Br3AK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Børd ikke kansje få taki nånn som kan trading da? :^)

 

Flumee kniven som ble selgt for "100,000kr" e ikke verdt 100k, langt i fra. Æ kjøpt #2 MW pattern for 30k for typ 4 månda sida, Prisan har gått opp, men langt i fra så my.

Æ har current offer på #1 kara bluegem FN for typ 250k atm, det meste i guiden her forklare ingenting.

 

CSGO-Norge e nok den verste plassen du kan kjøp keys på, heller cashe inn i bitcoins å kjøp skins te 60% // kjøp keys for 1.8$

 

Å hunte quicksells e det verste du gjør. Det e virkelig så mang feil i guiden her.

 

"Ikkje legg til folk på Steam med privat profil. "

Æ har privat profil, betyr det at æ e en svindler? Absolutt ikke, æ å ganske mange av dæm store traderan har/hatt private profila, feks skyliner.

 

"er ein tommelfingerregel at ein tar marknadsprisen på gjenstanden og legg til 7,5 – 10 prosent av verdien til klistremerket for å få salsverdien."

Absolutt ikke, bare folk som ikke kan trading går via en sånn regel. Finnes skins som bli adda 1% av stickervalue te, å skins som bli adda 60% av sticker value te blabla.

 

Det bli linka te en float guide, men den vise jo absolutt ikke koss nånn skins går bare fra 0.06 te 0.07 osv, feks crimsonwebs.

 

Det e virkelig så mange punkta innen trading posten her mangle, feks koss man kan selg skins te gamblera for sinnsyk stor profit.

 

Koss mang kan cashe inn skins te gambling sida, for å så cashe ut skins som e lettar å selg osv.

Trur kanskje du har misforstått poenget med guiden her. Det står klart at det er ein innføring, og då går den ikkje nemneverdig i djupnen, kun med ei handfull eksempel som folk kan ta utgangspunkt i. Då blir og innhaldet om float/mønster o.l. noko overfladisk. Viss folk ynskjer ein djupneinnføring kan eg gjerne skrive om det.

 

Eksempelvis trekker eg fram CSGO Norge som det beste for nybyrjarar, rett og slett fordi ein bør ha litt erfaring før ein prøver seg på handel med fullstendig ukjende.

 

Eg kan endre det som stod om privat profil, for eg meinte ikkje direkte at alle med privat profil er svindlarar, takk :)

"Eksempelvis trekker eg fram CSGO Norge som det beste for nybyrjarar, rett og slett fordi ein bør ha litt erfaring før ein prøver seg på handel med fullstendig ukjende."

 

Koffer ikke bare be dæm bruk en steamrep middleman? Ska jo absolutt ikke vær så vanskelig hvis man ikke e under 10år?

Steamrep MM's e my mer trusta en alle som e på cs:go norge.

 

Nesten hele guiden e feil anyhow, skjer ikke koss sånn her ska ligg ut på gamer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Spekulering i Steam-marknaden fungerer relativt likt aksjar, men ein smule meir intuitivt" Vitner om at man ikkje forsår aksjemarkedet. Det er rett nokk spekulativt og du vil finne mange aksjer som er nermast 100% rykte drevne, men vist du skal tjene penger over tid finnest det trygge aksjer som betaler eit forutsigbart utbytte år på år. I tillegg reager større meir solide selskap hovedsaklig på makrotall, innsidehandel eller eigne resultater. Til sammenligning er det lotto kor verdiful ein skin blir i CS når dei lager ein ny kasse. I praksis trekker du lodd kver gang du kjøper ein nøkkel, mens ei aksje er ein kalkulert investering. Å handle skins og klistermeke blir litt annarledes. Du må følge med, i ganske heftig grad, på kva som skjer i markedet og tippe at noke går opp på sikt. Men verken skins eller klistermeke har et resultat og budsjett og forhalde seg til. Ergo kan dei ikkje bidra til å auke sin eigen verdi på samme måte som aksjer. Personlig vil eg sei at det å spekulere i CS:GO trading blir meir som å tippe på fotball. Vist du følger laga, spelarane og ligaane kan du gjer ein kalkulert gjetning som gir deg et utbytte, men du har ingen avkastning eller oppside som følge av at objektet du investerer i produserer et bedre resultat eller blir meir effektivt.

 

Stort sett alle eg har snakka med seier drit i og kjøp nøkler og betal heller for det du vil ha for i lengda er det billigare. Einaste dei seier man bør legge ut for er et operation pass om du speler veldig mykje da operation XXX kassane er spesielt mykje verdt i ein måne eller to etter operasjonen har starta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...