Gå til innhold

Se den første traileren til Assassin's Creed-filmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ganske ålreit ut - men kan noen forklare meg hvordan DNA gjør at man kan reise gjennom tiden? Tar han plassen i verden til sin egen forfar?

 

Burde kanskje ha lest artikkelen.

"Der skal han gjenoppleve minnene til sin forfader Aguilar, en beryktet snikmorder."

Vil det si at i spillene så ER han dem men i filmen så bare gjenopplever han minnene?

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Ser ganske ålreit ut - men kan noen forklare meg hvordan DNA gjør at man kan reise gjennom tiden? Tar han plassen i verden til sin egen forfar?

 

Burde kanskje ha lest artikkelen.

 

"Der skal han gjenoppleve minnene til sin forfader Aguilar, en beryktet snikmorder."

 

Vil det si at i spillene så ER han dem men i filmen så bare gjenopplever han minnene?

 

Nei, det er minnene til forfedrene man gjenopplever i spillene også. Riktig nok var det forsøk på å gjenoppleve andres minner også i 1981 (fiktive opptak på lydbånd i AC:BF) så hører man tester fra dette. Grunnen til at dette ikke var mulig var pga. av at dette krevde mye mer prosessorkraft og minne enn å gå direkte inn via en etterkommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[klipp]Uansett ser faktisk ganske bra ut, og Michael Fassbender en god skuespiller.

 

Jeg er enig i det. Men noe som jeg synes har tatt bort immersion ifra spillet, er dette pussige "nåtids-påskuddet for å være i fortiden". Som også fører til mange unødvendige og intestsigende byttinger imellom fortid og nåtid. Dette har de også gitt rikelig med med plass i traileren. Nå som de skal lage en film(serie) hadde de hatt en veldig god anledning til å ihvertfall tone ned dette, og aller helst ta seg en kunstnerisk frihet til å skrive om dette, eller kutte det helt ut. Det bidrar med så lite ift "kostnaden" på bekostning av underholdningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

[klipp]Uansett ser faktisk ganske bra ut, og Michael Fassbender en god skuespiller.

 

Jeg er enig i det. Men noe som jeg synes har tatt bort immersion ifra spillet, er dette pussige "nåtids-påskuddet for å være i fortiden". Som også fører til mange unødvendige og intestsigende byttinger imellom fortid og nåtid. Dette har de også gitt rikelig med med plass i traileren. Nå som de skal lage en film(serie) hadde de hatt en veldig god anledning til å ihvertfall tone ned dette, og aller helst ta seg en kunstnerisk frihet til å skrive om dette, eller kutte det helt ut. Det bidrar med så lite ift "kostnaden" på bekostning av underholdningen.

Jeg hadde ikke likt seien uten framtids-delen og fortids-delen (precursor race time). Mye av egenskapene skal liksom være pga. av dem og også grunnen til assassins brotherhood sin succes.

Lenke til kommentar

Forventer å se Fassbender klatre opp utallige vegger, løpe bort til kanten på taket og fire seg ned for deretter å klatre opp igjen og prøve å få til å hoppe denne gangen..

 

Samtlige fiender må også angripe i tur og orden, ikke samtidig..

 

Og han må hoppe fra minst 70 meters høyde og lande i en ball med høy..

Denne var treffende forresten! :D

Lenke til kommentar

 

 

[klipp]Uansett ser faktisk ganske bra ut, og Michael Fassbender en god skuespiller.

Jeg er enig i det. Men noe som jeg synes har tatt bort immersion ifra spillet, er dette pussige "nåtids-påskuddet for å være i fortiden". Som også fører til mange unødvendige og intestsigende byttinger imellom fortid og nåtid. Dette har de også gitt rikelig med med plass i traileren. Nå som de skal lage en film(serie) hadde de hatt en veldig god anledning til å ihvertfall tone ned dette, og aller helst ta seg en kunstnerisk frihet til å skrive om dette, eller kutte det helt ut. Det bidrar med så lite ift "kostnaden" på bekostning av underholdningen.

Jeg hadde ikke likt seien uten framtids-delen og fortids-delen (precursor race time). Mye av egenskapene skal liksom være pga. av dem og også grunnen til assassins brotherhood sin succes.

 

 

Jeg er den første jeg vet om som reagerer på dette. Men så er jeg veldig "allergisk" mot settingblanding.

 

Jeg googlet det litt for å se om det er flere der ute, og i denne tråden finnes både de som liker det og misliker det:

http://forums.ubi.com/showthread.php/947323-Why-do-players-hate-Modern-Day-Animus-sections-Forums

 

Dette innlegget forklarer det ganske bra:

I think the biggest problem with MD is that it isn't advertised, or even really mentioned by Ubi outside of the games. So you have all these people coming in to AC expecting a cool historical stealth assassin game getting suddenly blindsided by all this other weird stuff that doesn't necessarily interest or make sense to them.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

 

Jeg er den første jeg vet om som reagerer på dette. Men så er jeg veldig "allergisk" mot settingblanding.

 

Jeg googlet det litt for å se om det er flere der ute, og i denne tråden finnes både de som liker det og misliker det:

http://forums.ubi.com/showthread.php/947323-Why-do-players-hate-Modern-Day-Animus-sections-Forums

 

Dette innlegget forklarer det ganske bra:

I think the biggest problem with MD is that it isn't advertised, or even really mentioned by Ubi outside of the games. So you have all these people coming in to AC expecting a cool historical stealth assassin game getting suddenly blindsided by all this other weird stuff that doesn't necessarily interest or make sense to them.

 

Fra og med AC:BF ble den moderne tiden ganske overflødig syns jeg. Men historien til Desmond var noe jeg likte veldig godt, og i AC1 så ble man veldig sulten på mer mtp. de merkelige tegnene på veggen, helt på slutten når Desmond har fått the Bleeding Effect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...