Gå til innhold

RYKTE: Motorola planlegger modulær mobil med pico-projektor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de i tillegg kjører nær-stock Android så må det jo nesten bli bra :) Ligger gjerne litt lavere i pris enn andre merker også, men får se om det blir gjeldende.

 

Problemet blir vel som med LG G5 at du kun kan bruke en og en utvidelse omgangen. jeg vil gjerne ha utvidet batteri som en permanent utvidelse, samtidig som jeg vil ha fotoutvidelsen. Kjedelig å måtte velge mellom ekstra strøm eller bedre kamera når man er ute og trasker lenge i områder man gjerne vil bruke det beste kameraet,

Lenke til kommentar
 

Problemet blir vel som med LG G5 at du kun kan bruke en og en utvidelse omgangen. jeg vil gjerne ha utvidet batteri som en permanent utvidelse, samtidig som jeg vil ha fotoutvidelsen. Kjedelig å måtte velge mellom ekstra strøm eller bedre kamera når man er ute og trasker lenge i områder man gjerne vil bruke det beste kameraet,

 

 

Jeg skrev det litt klønete og skal spesifisere: bryr meg fint lite om modulene - vil bare ha nye telefoner fra Motorola. Min bruk av "i tillegg" var myntet på spesifikasjonene. Men jeg ser at det gjerne var lett å sette det i sammenheng med overskriften :) Er enig med det du skriver også: en komplett telefon er det beste.  

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...