Gå til innhold

Danske Lumigon lanserer telefon som kan se om natten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle kamera kan se IR-lys. Ser ikke hva som er spesielt med dette kameraet? Er vel bare ett vanlig kamera med en IR-lampe som på de fleste hjemmekameraer?

"Ekte" nightvision baserer seg på en enorm forsterking av det tilgjengelige lyset. Du har også thermal imaging, som fanger opp bilde informasjon via temperatur bølgelengdene fra omgivelsene.

Endret av Allostasis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hørte mye om T1 og T2. Kom de noensinne på markedet?

 

T1 kom aldri på markedet, T2 var på markedet en liten stund men den var ikke særlig bra, hadde en selv. Den var treig og hadde om jeg ikke husker feil en 4.3 tommers skjerm. Etter den kom T2HD som var mye bedre og også "vanntett" . T3 må jeg nok ha tror jeg.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvordan er det om en skal kjøpe denne? Skal til Danmark om en ukes tid.. er det sånn at det er en bedre løsning en å evt kjøpe den på nett?

Det hadde vært genialt om det hadde kommet en test så en hadde fått en pekepinn på om dette er bare blårøyk eller om det faktisk leverer.

Kjekt å ha noe som ikkje så mangen andre har. 

Hadde en Oppo Find 7 når den kom, den var genial med tanke på at den var veldig innovativ på noen områder. Problemet var at den var hypet så mye at eg trodde den skulle være fantastisk, og det var den ikkje. Så skal en bruke en røys med danske tullepenger på dette så er det greit å vite om specsa holder vann.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...