Gå til innhold

The Witcher 3: Blood and Wine-datoen ble avslørt ved et uhell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"20 timer spilletid" - det ble nevnt 200 timer for Witcher 3 uten DLC, jeg explored i alle vinkler og tok så og si alle nodes. Brukte 56 timer.

 

Så, 5 timer content kanskje?

 

Hvis du spiller det på easy og rusher igjennom alt contentet uten å høre på en eneste dialog, så tror jeg kanskje på deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

"20 timer spilletid" - det ble nevnt 200 timer for Witcher 3 uten DLC, jeg explored i alle vinkler og tok så og si alle nodes. Brukte 56 timer.

 

Så, 5 timer content kanskje?

Hvis du spiller det på easy og rusher igjennom alt contentet uten å høre på en eneste dialog, så tror jeg kanskje på deg.

 

Ja, det er noe med det å kose seg med spillet.

Lenke til kommentar

syns det er skummelt hvor lite gamer.no får med seg i spelverden. nå har det gåt 2 dager og det enda har ikke fått med seg teaser trail, release dato og ufattelig alt aent med informasjon som har kommet ut om expansion. samtidlig at denne her kom ganske sent ut

Lenke til kommentar

syns det er skummelt hvor lite gamer.no får med seg i spelverden. nå har det gåt 2 dager og det enda har ikke fått med seg teaser trail, release dato og ufattelig alt aent med informasjon som har kommet ut om expansion. samtidlig at denne her kom ganske sent ut

 

Det er nok tøft for en forholdsvis liten redaksjon å holde tritt med alle nyheter. Nyheter, trailere, lekkasjer, rykter og "teasere" utgis i et helt annet tempo enn for noen år siden.

Lenke til kommentar

 

 

"20 timer spilletid" - det ble nevnt 200 timer for Witcher 3 uten DLC, jeg explored i alle vinkler og tok så og si alle nodes. Brukte 56 timer.

 

Så, 5 timer content kanskje?

Hvis du spiller det på easy og rusher igjennom alt contentet uten å høre på en eneste dialog, så tror jeg kanskje på deg.

 

Ja, det er noe med det å kose seg med spillet.

 

Absolutt ikke. Spilte på normal og utforsket, løp rundt og samlet alt av armor. koste meg. Hørte på alle dialoger (er tross alt et RPG).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...