Gå til innhold

NÅ: Nvidia har avduket GTX 1080!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

599 USD ikke så altfor ille. Så den blir nok å have rundt litt over 980 sin nåværende pris her til lands. Så la oss si rundt 6000.

Visst det stemmer så havner min 980 på Finn.no snarest. Wohoo Intel HD graphics here i come :p

Vet ikke helt hvor nøyaktig den norske pris beregningen min er, men skal stemme høvelig. Ettersom 980 koster ca. 550 USD og 1080 blir 600 USD ville jeg satse på at den havner rundt 6000 - 6500 NOK her til lands til å starte.

Lenke til kommentar

Jeg tenker 2 ganger så raskt er veldig veldig "best case scenario". Det er vanskelig å forestille seg at et spill med settings slik at Titan X klarer 60fps, så skal 1080 klare 120fps. På scenen sa Jen Hsung at 1080 klarer "The Division" i 4K med alt skrudd opp til max med 60fps. Et Titan X ligger vel ikke på 30fps med samme innstillinger?

Lenke til kommentar

"Like rask som to GTX 980 TI i SLI".

Snakker vi da om noen heeeeelt spesielle oppgaver, hvor man kan måle at 1080 arbeider raskere (noe form for tallknusing, eller hastigheten på minnebussen? Jeg kan ikke skjønne at ett 1080 skal gi dobbel FPS av GTX 980 TI SLI i alt av titler man kaster på det ..

 

Men det lukter jo to 1080 i SLI dette da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...