Gå til innhold

Over 420 000 har trykket «liker ikke» på den nye Call of Duty-traileren – men Activision er ikke bekymret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hemoroidene blir alltid irritert når et nytt COD spill annonseres og lanseres. Da kommer artikler og kommentarer om slutten for serien og "mange" melder om sitt misnøye og at dem ihvertfall ikke skal kjøpe spillet. Og prekenen om at det er unger og idioter som liker og kjøper disse spillene da dem selv selvfølgelig er dem som vet best. 

 

Så skjer det som skjer gang på gang år etter år... Spillet selger millioner av kopier og blir en gedigen suksess. Og slik gjentas prosessen år etter år.

 

Fun fact: Call of Duty Black Ops 3 ble det mest solgte spillet i 2015.

 

Homorider er noe dritt. Her er informasjon om behandling av homorider. 

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hemoroidene blir alltid irritert når et nytt COD spill annonseres og lanseres. Da kommer artikler og kommentarer om slutten for serien og "mange" melder om sitt misnøye og at dem ihvertfall ikke skal kjøpe spillet. Og prekenen om at det er unger og idioter som liker og kjøper disse spillene da dem selv selvfølgelig er dem som vet best. 

 

Så skjer det som skjer gang på gang år etter år... Spillet selger millioner av kopier og blir en gedigen suksess. Og slik gjentas prosessen år etter år.

 

Fun fact: Call of Duty Black Ops 3 ble det mest solgte spillet i 2015.

 

Homorider er noe dritt. Her er informasjon om behandling av homorider. 

 

Nå har jeg selv kjøpt hvert eneste COD siden det kom ut. Forandrer ikke det faktum at det er mye dårligere enn før. Er vel mest for unger med ADHD nå.

Lenke til kommentar

Jeg liker at de har skjønt poenget i hvertfall . Folk er lei av scifi/space cod. De må tilbake til virkelig krigføring.
Hva med å switche mellom de to? Det ene året kommer scifi/space mens neste år kommer virkelig krigføring og så tilbake igjen. Blir ikke alle pleased da?

Endret av Kneipp
Lenke til kommentar

Det burde i hvertfall være fullt mulig med COD. Er vel 3 studioer der som mater samlebåndet med COD? Modig av DICE om det virkelig viser seg å være WW1 de går for, men jeg ønsker det velkommen! Så håper jeg salget også er deretter slik at det er håp for litt flere opplevelser tilbake i tid :) Tryner det neste BF på de primissene er det vel tilbake til dagens situasjon, og markedet har talt.

Jeg er i hvertfall vanvittig stoked på BF annonseringen i kveld!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Battlefield ww1/ww2 hadde vært fett.

Du tuller nå ikke sant?

 

Nei. :)

 

Når jeg tenker meg om igjen så er jeg enig i at et nytt BF spill satt til 2.verdenskrig ville vært veldig kult. Men la oss ikke glemme spillet som startet det hele likevel.... det går jo som ett av de beste ww2 multiplayer spill gjennom tidene

Lenke til kommentar

Hemoroidene blir alltid irritert når et nytt COD spill annonseres og lanseres. Da kommer artikler og kommentarer om slutten for serien og "mange" melder om sitt misnøye og at dem ihvertfall ikke skal kjøpe spillet. Og prekenen om at det er unger og idioter som liker og kjøper disse spillene da dem selv selvfølgelig er dem som vet best. 

 

Så skjer det som skjer gang på gang år etter år... Spillet selger millioner av kopier og blir en gedigen suksess. Og slik gjentas prosessen år etter år.

 

Fun fact: Call of Duty Black Ops 3 ble det mest solgte spillet i 2015.

 

Homorider er noe dritt. Her er informasjon om behandling av homorider. 

 

Virkelig ? Du kaller folk som ikke er fornøyde med dagens cod for hemoroider ? Hadde egentlig forventet litt mer av en som påstår han er over 14 år gammel. Men du beviser vel kun poenget til de som sier spillet er for den massen i puberteten.

 

Han som sammenlignet med grandis burde få en premie. Unngikk å snakke dritt men fikk veldig godt sin mening frem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...