Gå til innhold

Er PC-en din god nok for nye Doom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idioti og ikke ha hele spillet på dvd plater. Nok en idiotisk trend fra spillselskaper.

 

Det er vel litt på grunn av at de fysiske kopiene kommer til butikkene en stund før spillet faktisk slippes, og da er det alltid noen som stjeler med seg en kopi hjem og legger den på nett slik at spillet blir tilgjengelig gratis før det kan kjøpes i butikk eller lastes ned lovlig på nett. Hvis deler av spillet må lastes ned selv med fysisk kopi fungerer det vel som en slags kopisperre.

Lenke til kommentar

Idioti og ikke ha hele spillet på dvd plater. Nok en idiotisk trend fra spillselskaper.

 

Dvder er djævlens verk! Alle vet at Gud forbyr all from for cd/dvd/bluray plater.

Gud krever at man bare bruker floppy dics, sånn som jødene fra det gamle testamentet gjorde!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-401307

 

Idioti og ikke ha hele spillet på dvd plater. Nok en idiotisk trend fra spillselskaper.

 

Dvder er djævlens verk! Alle vet at Gud forbyr all from for cd/dvd/bluray plater.

Gud krever at man bare bruker floppy dics, sånn som jødene fra det gamle testamentet gjorde!

 

Jeg vet.

Media og reklame er ikke bra. Og flere og flere får slitasjeskader og ensom fordi de fleste vil bruke tid med sine elektroniske enheter!

Jeg har jo paranoid schizofreni og denne spillet er ikke bra og jeg blir stresset av sånt ubrukelige media og slike spillene.

Lenke til kommentar

Idioti og ikke ha hele spillet på dvd plater. Nok en idiotisk trend fra spillselskaper.

 

Nå tar jo en vanlig DVD dobbeltsidig DVD plate max 9.4 GB. Så du mener altså at de skal levere spillet på 6 DVD plater, selv om det skulle være levert på Blu-ray ville det ha krevd to plater. Samtidig så er det mye billigere for dem å ha deg laste ned spillet via steam en det er å produsere og pakke 6 DVDer istedet for 1 DVD.

Lenke til kommentar

Syns spillutgivere kunne vore litt meir oppegåande og levert reelle valgmuligheter til folk. Hadde faktisk ikkje gjort noko om man fekk kjøpe spillet fysisk til PC og gjerne på bluray. Kan man kjøpe spilla både fysisk og digitalt blir alle happy. Spill til PC blir bare kjøpt viss spillet makser ut på nesten alt, mest pga at di fleste PC-spill krever at man laster ned spillet.

Lenke til kommentar

 

 

 

Første gang siden jeg kjøpte 780 kortet mitt at pcen min ikke holder det anbefalte kravet(som jeg vet om). Kanskje på tide å gjøre noe.

 

Samme her, men har SLI og håper det hjelper!

780 sli er mye kraftigere enn et enkelt 970 kort så det burde ikke bli noe problem så lenge doom har bra sli støtte.

Med mindre spillet krever one fancy fra 970 som 780 ikke har (som feks oclilus rift, der hjelper det ikke med sli, da den krever noe fancy som er unik til 900 serien.)

 

Men det er hardware, så håper/regner med doom bare trenger ekstra kraft

Lenke til kommentar

 

GTX 780 skal oppgraderes med GTX 1070. Burde få fart på demonene ;)

Men om demonene beveger seg fortere, blir spillet vanskeligere plus det er ikke doom, ingen demoner i doom beveget seg spesielt fort.

 

 

Sant nokk, men 30fps f.eks er heller ikke fart nokk i min mening. Er blidd bortskjemt denne generasjonen av å spille på pc.

Lenke til kommentar

De har da kunnet solgt spillet på en 2 siders Blu-ray plate...

Jeg liker å ha en fysisk kopi av spillene mine , det er litt nostalgi i det hele men å kunne ta frem en gammel Nintendo 8 bit kasset og koble den til Nes'en og kjøre en runde med Kid Icarus er veldig Nostalgisk...

 

Men ja, dette er noe som gjør at vi stadig vekk behøver bedre bredbåndstilkoblinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...