Gå til innhold

Nye Creative Aurvana ANC har aktiv støydemping


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvorfor Aurvana ANC er så godt som prikk like til Sandström SPVNC12X? Jeg klarer å resonnere meg frem til en form for eierskap, men hvorfor ikke tenke nytt fra et design som allerede har vært på markedet en stund?

 

Det kan hende det faktisk er det samme produktet. Det er ekstremt vanlig med slike produkter. Det ytre bare endres litt. Slik har det vært i mange, mange år

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor Aurvana ANC er så godt som prikk like til Sandström SPVNC12X? Jeg klarer å resonnere meg frem til en form for eierskap, men hvorfor ikke tenke nytt fra et design som allerede har vært på markedet en stund?

Av samme grunn som Opel vivaro og nissan primastar er samme bil også. Den er designet og bygget av et helt annet selskap så kjøper produsentene bilene, smeller sin logo på og kaller det en bil. 

 

Det samme gjøres forsåvidt med de fleste bilmodeller som selges. 

Lenke til kommentar

Noen som har sammenlignet disse med Bose Qc 25? har lenge lurt på Bose sine, men jeg gidder ikke betale 3000,- for de, spesielt ikke når de har vært under 2 før Dollarkursen begynnte å stige.

 

Rakk å skaffe meg et sett da Lefdal hadde de på tilbud til 1495,-. Bruker de riktignok bare på reiser.

 

Skaffet meg et par i fra Tivoli Audio til 499,- inkl veske på Black Friday som jeg bruker mest. Også de støydempende, dog ikke så gode til det som Bose. Men klokkene er mindre og derfor bedre å reise kort med, samt at de er flotte å se på med (imitert?) treverk på klokkene.

 

Har hatt begge med meg på reise for å sammenligne i fly, og de fungerer flotttil det. Men Bose er bedre iden øvelsen. Såpass bedre at broren min som fikk låne TAene på neste reise kjøpte seg et par Bose til ca 1800,- NOK hos Norwegian.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Det er særlig ett område jeg synes Bose har vært flinkere på enn andre, og det er støyredusering av tale. Prisen er likevel litt høy, så selv har jeg et sett fra Blaupunkt (CN-112) som jeg liker godt. Tidligere har jeg også brukt hodesett fra AudioTechnica (ATH-ANC1) som gav god støyreduksjon men hadde andre problemer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...