Gå til innhold

Nå kan du styre Android-TV-en med en iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig en app! Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg har hittil bare dårlige erfaringer med Android TV.

 

Min Philips skrur seg av i hytt og pine, apper kræsjer og nettet faller ut omtrent daglig.

Når jeg installerte og koblet opp appen nå bestemte TVen seg for å henge seg opp med sort skjerm.

Lenke til kommentar

Vil påstå at Android på selve TV er noe tull så langt. Mye bedre å ha en Android mini PC. Da er det ikke begrenset hvilke apper man kan laste inn. Og blir boksen treg eller utdatert, javel, kjøp en ny boks til maks 2000 istedenfor å bytte TV. Det finnes også meget gode remote apper til de beste boksene. MiniX U1 f.eks har egen remote app til Android telefoner og nettbrett.

Lenke til kommentar

Endelig en app! Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg har hittil bare dårlige erfaringer med Android TV.

 

Min Philips skrur seg av i hytt og pine, apper kræsjer og nettet faller ut omtrent daglig.

Når jeg installerte og koblet opp appen nå bestemte TVen seg for å henge seg opp med sort skjerm.

 

Det er ikke bare deg. Android TV virker svært uferdig. Jeg opplever lignende problemer som deg med flere Philips og Sony TV'er i familien.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...