Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jQUdcq

Kjøpt og betalt av Samsung og Apple er det dere er! Alltid 9/10 elller 10/10 for de, selv når de har en rad med feil. Men denne telefonen, som er så bra på så mange områder, får 8/10 ut av det blå.

Lenke til kommentar

Synes det er overraskende at det ikke nevnes med ett ord hvor bra og raske HTC har til å oppdatere programvare de siste årene. I tillegg vil antakelig autofokus problemene bli fikset med en oppdatering.

 

Forundret over 8/10.

 

Hadde valgt denne 11 av 10 ganger framfor Samsung.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Knappen under skjermen får denne telefonen til å se ut som en Samsung. Ikke pent...

 

Edit: så da er det tilbake til iPhone.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Støtter den å kombinere minnekort med intern lagring? Så jeg kan ha mitt offline spotify/tidal bibliotek på minnekortet? Og kommer 64GB versjonen til Norge?

M9 har den funksjonen, så det burde være håp i hengende snøre. Tenker du på å flytte et minnekort med offline innhold fra én telefon til en annen? Fungerer det? Jeg innbiller meg at du kan få problemer med autentiseringsnøkler og slikt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere vurderer telefoner i det hele tatt. S7 får 10/10 selv om den er stappet med bloatware, har en søppel høytaler, ingen USB C og er en fingeravtrykkmagnet.

 

Mens HTC 10 får 8/10 hvor det eneste dere har å komme med er at autofokusen er litt klein.. Skjønner jo fint at samsung er det dere prefererer.

 

Jeg har en teori, Tek.no ELSKER bloatware.

Lenke til kommentar

Lurer svært på hvordan batteritiden på denne er vs samsung galaxy s7 edge. HTC skryter selv av god batteritid, men har ikke funnet mange sammenligningstester enda.

Forventer ut fra skrytet av den minst er på samme nivå, hvis ikke går HTC i glemmeboka for min del.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Hvordan i h******* er det dere rangerer telefonene deres?

Om en telefon har en lusen autofokus som eneste minus, så får den 8/10. Mens S7 blant annet fikk 10/10 med mange feil og mangler.

 

Dere er tåpelige. Dere må virkelig sette dere ned og finne en rutine på hvordan disse testene utføres og rangeres. Dere har null kontroll og leserene deres sitter igjen som spørsmålstegn..

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dette kan ikke være mye seriøst, i utenlandske tester velges denne foran S7. Jeg gikk fra en S6 til en HTC A9 som etter min mening gir en mer påkostet følelse. Nå blir det HTC 10.

Har sjekket dette litt. Synes det virker som 50/50. Noen rangerer s7 et hestehode foran mens andre velger denne. Noen likt. Konklusjonen er at forskjellene mellom HTC 10 og Samsung S7 er minimale. Dog er tek som 8/10 vs 10/10 drøy, og helt i utakt med resten av testene. Dette gjør at testene fra tek mister troverdighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Testene skal ikke gi sannheten. De skal gi forbrukerne bakgrunn til å gjøre selvstendige valg. Sånn sett er det en fordel at de spriker, fordi det tvinger forbrukerne til å tenke selv.

Lenke til kommentar

Testene skal ikke gi sannheten. De skal gi forbrukerne bakgrunn til å gjøre selvstendige valg. Sånn sett er det en fordel at de spriker, fordi det tvinger forbrukerne til å tenke selv.

Nei, hadde de fått samme karakter så hadde forbrukerne måttet tenke selv. Når karakterene spriker går de fleste for den med høyest score for den er "best".
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...