Gå til innhold

Netflix stupte på børsen etter ferske kvartalstall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell.. I Norge så er det vell ikke rart tallene dabber av.. Ubrukelig innhold i forhåldt te USA og andre land, De høyna prisen ganske mye, og visst de forsetter så mister de sikkert flere.

 

Til og med Viaplay har nyere og bedre filmer.. men viaplay er dessverre veldig buggy på PC. Men e hadde gladelig tatt viaplay over nettflix.

Lenke til kommentar

Jeg synes Netflix er genialt!

Oppfordrer dere som er misfornøyd med innholdet til å opprette deres egne lovlige tjenester og vise meg at dere klarer bedre.

Inntil det, blir jeg hos Netflix.

 

Jeg synes [insert kontroversiell politikk here] er genialt!

Oppfordrer dere som er misfornøyd med politikken til å gå inn i regjeringen og vise at dere klarer å lage bedre lover.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke Netflix som er problemet. Tjenesten i seg selv mener jeg er den beste betalstrømmetjenesten. Problemet er innavlet i filmbransjen som ikke evner å se det samme som musikkbransjen (ref Spotify og nedlastning av musikk).

 

Dette er riktig svar. Netflix har ingen skyld i dette, det er region locking fra rettighetshavere som fortsatt har hodet i krittiden.

Lenke til kommentar

Jeg synes Netflix er genialt!

Oppfordrer dere som er misfornøyd med innholdet til å opprette deres egne lovlige tjenester og vise meg at dere klarer bedre.

Inntil det, blir jeg hos Netflix.

 

Er enig i at Netflix er genial. De kjempet igjennom å klarte å ettablere et tilbud som piratene presset frem. Som vi alle vet er underholdningsbransjen konservative nisser. Så vi har nok bare sett begynnelsen av hva streamingtjenester kan tilby.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...