Gå til innhold

Netflix skal vise nye Top Gear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker at de blir så forhåndsdømt. Ser dere det som helt umulig at noen andre enn programledelsen har satt sitt preg på serien?

 

Hvis dere tror at det nye programmet til trioen blir det samme som gamle top gear tror jeg dere vil bli overrasket.

 

Det er ikke det at jeg tror Clarkson & Co kommer til å lage Top Gear v2. Det er det at jeg genuint liker de tre som programledere, omtrent uavhengig av hva slags program de leder. Så når alle tre er samlet under en ny "kanal" som gir dem større budsjett blir jeg selvfølgelig glad for det, og jeg gleder meg til å se hva det blir. Uten BBC er jeg dog ganske sikker på at stilen blir en litt annen, da BBC absolutt satte sitt preg på showet. Bare kameraarbbedidet alene var strålende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel egentlig bare å se på den amerikanske versjonen av Top Gear, så får man en smak på hvordan dette vil bli. Den amerikanske versjonen suger, og det virker som at gutta der forsøker etter beste evne å etterligne Clarkson, Hammond og May.

Et Top Gear uten de vil miste så mange seere at sjefene i BBC vil få vanskeligheter med å forsvare programmets eksistens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

For min del så var biler en veldig liten grunn til at jeg så på Top Gear. Det var programleder-trioen og samspillet mellom dem som gjorde at jeg likte programmet. Siden jeg uansett har Netflix kommer jeg til å ta en titt, men har ekstremt lave forventninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg elsker at de blir så forhåndsdømt. Ser dere det som helt umulig at noen andre enn programledelsen har satt sitt preg på serien?

 

Hvis dere tror at det nye programmet til trioen blir det samme som gamle top gear tror jeg dere vil bli overrasket.

 

Forhåndsdømt og forhåndsdømt. Det spørs vel litt hva man forventer.

 

Det er ganske mange år siden Top Gear sluttet å være et show med fokus på bilene, man var jo mer interessert i hva trioen skulle gjøre. I praksis er det jo Clarkson sammen med Andy Wilman som har skapt nye Top Gear, den mer humoristiske retningen, konkurransene, konseptet The Stig.

 

Det kan godt hende at BBC sin Top Gear fortsettelse, med Evans og "Joey" blir bra, men det som "alle" kjenner som Top Gear er Clarkson og hans dynamic duo.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på dette som en kamp, men heller en gave til glade bilsjeler som vil se mer slikt på tv/pc/mobil! 

Det at netflix og amazon begge skal vise hver sine "serier" er hvertfall for meg en stor bonus! 

 

Jeg har troa på at amazon, holder sjelen for "gamle" top gear gutta. Hva nye top gear på netflix gjør, blir spennende, men faktisk crewet i nye top gear gjør meg også veldig nysjerrig! 

Ser for meg at dette blir en morsom og spennende fremtid hos både amazon og netflix! Med andre ord, en gavepakke! :D

Lenke til kommentar

Jeg håper nesten BBC fornyer konseptet nå som de har byttet ut programlederne. Alt ble veldig forutsigbart og oppskriftsmessig etterhvert, og det var nesten bare personlighetene til trioen som holdt det sammen til slutt.

 

US og AU versjonene er om mulig enda mer forutsigbare, og mangler nettopp den dynamikken Clarkson Hammond og May hadde. Da blir det bare kleint.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...