Gå til innhold

Amazon slipper sin beste Kindle hittil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm hvorfor linker dere til amazon.com , der er den med reklame (special offers er vel det?) inkludert i skjermsparer, og de sender ikke til norge

 

på uk versjonen ser det ut som det ikke er "special offers", og de sender til norge ser det ut til:

 

http://www.amazon.co.uk/dp/B010EK1GOE/ref=gw_eink_210147427/279-5556672-9506251?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=desktop-hero-kindle-A&pf_rd_r=0YJ8G8MDEHF5AA5Q9BF9&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=892788327&pf_rd_i=desktop

Lenke til kommentar

Den merker om du holder i høyre eller venstre hånd og snur innholdet deretter, mener jeg. Noen fysiske knapper er et pluss for meg. Men ellers var det ikke noe å rope hurra for. Jeg er godt fornøyd med min paperwhite som kostet laaangt mindre for mange år siden.

Lenke til kommentar

Enda mer kindle? Coveret var jo litt kult da.

Holder meg fremdeles til min Paperwhite 2 (?) som jeg skaffet meg for rundt 800 kroner for noen år siden. Den har special offers, men fordi den er kjøpt i Asia er all reklamen på kinesisk og dermed særdeles lett å ignorere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uhm hvorfor linker dere til amazon.com , der er den med reklame (special offers er vel det?) inkludert i skjermsparer, og de sender ikke til norge

 

på uk versjonen ser det ut som det ikke er "special offers", og de sender til norge ser det ut til:

 

http://www.amazon.co.uk/dp/B010EK1GOE/ref=gw_eink_210147427/279-5556672-9506251?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=desktop-hero-kindle-A&pf_rd_r=0YJ8G8MDEHF5AA5Q9BF9&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=892788327&pf_rd_i=desktop

Det er omvendt. Amazon UK sender ikke Kindle til Norge, og du får ikke kjøpt ebøker fra UK. Noe som er jævlig teit, siden UK ofte er billigere enn US på ebøker og ofte får bøkene før US.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

 

Uhm hvorfor linker dere til amazon.com , der er den med reklame (special offers er vel det?) inkludert i skjermsparer, og de sender ikke til norge

 

på uk versjonen ser det ut som det ikke er "special offers", og de sender til norge ser det ut til:

 

http://www.amazon.co.uk/dp/B010EK1GOE/ref=gw_eink_210147427/279-5556672-9506251?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=desktop-hero-kindle-A&pf_rd_r=0YJ8G8MDEHF5AA5Q9BF9&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=892788327&pf_rd_i=desktop

Det er omvendt. Amazon UK sender ikke Kindle til Norge, og du får ikke kjøpt ebøker fra UK. Noe som er jævlig teit, siden UK ofte er billigere enn US på ebøker og ofte får bøkene før US.

 

 

Hvorfor få jeg beskjed om at de ikke kan levere til Norge da? via amazon.com. men via amazon.co.uk så kan jeg gå helt til siste steg i checkout uten å få noen feilmelding.. prøv selv da vel, så ser du det stemmer. Du har sikkert rett i at det har vært slik tidligere for det kan jeg også såvidt huske.

 

når det gjelder "special offers" så kan man fjerne det mot 20$ ekstra på .com der, men teit å drive å styre med jetcarrier eller ligndende når man bare kan bestille fra UK (har ikke sjekket prisforskjeller enda men)

Lenke til kommentar

Jeg fikk bort special offers på min kindle kjøpt fra usa ved å ta kontakt med amazon kundeservice. Betalte ingenting.

 

Sjekket opp i hvordan det gikk for seg, husket ikke helt siden det er noen år siden. Jeg kjøpte min kindle paperwhite på finn.no, fra en som hadde importert flere fra usa. Det var før den var mulig å kjøpe direkte til norge. Det var en stuck pixel nede i ene hjørnet, så jeg kontaktet kundeservice hos amazon for å høre om det var noe å gjøre med. Den var på ingen måte veldig forstyrrende siden den var nede i ene hjørnet. Fyren på kundeservice sa at pixelen gjerne ordnet seg selv etterhvert og spurte om jeg ville akseptere $30 å handle for hos amazon som kompensasjon, og samtidig fjernet de special offers. Jeg takket ja, og pixelen ordnet seg selv etter en stund.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

 

Uhm hvorfor linker dere til amazon.com , der er den med reklame (special offers er vel det?) inkludert i skjermsparer, og de sender ikke til norge

 

på uk versjonen ser det ut som det ikke er "special offers", og de sender til norge ser det ut til:

 

http://www.amazon.co.uk/dp/B010EK1GOE/ref=gw_eink_210147427/279-5556672-9506251?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=desktop-hero-kindle-A&pf_rd_r=0YJ8G8MDEHF5AA5Q9BF9&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=892788327&pf_rd_i=desktop

Det er omvendt. Amazon UK sender ikke Kindle til Norge, og du får ikke kjøpt ebøker fra UK. Noe som er jævlig teit, siden UK ofte er billigere enn US på ebøker og ofte får bøkene før US.

 

Hei,

 

Det gikk ikke å forhåndsbestille fra amazon.com, men etter tips fra mobileread.com kjøpte jeg hos amazon.de , Totalprisen inkl. frakt, moms og toll endte på ca. 3000,- norske.

 

ETA 28-30 APRIL. Gleder meg veldig :-)

 

http://www.amazon.de/Ladeh%C3%BClle-Bordeaux-hochaufl%C3%B6sendes-integrierter-Beleuchtung/dp/B0160H6QRC?ie=UTF8&psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

Lenke til kommentar

Enda mer kindle? Coveret var jo litt kult da.

 

Holder meg fremdeles til min Paperwhite 2 (?) som jeg skaffet meg for rundt 800 kroner for noen år siden. Den har special offers, men fordi den er kjøpt i Asia er all reklamen på kinesisk og dermed særdeles lett å ignorere. :)

 

Jeg chattet med kundeservice og de fjernet mer enn gjerne special offers for meg

Lenke til kommentar

 

Enda mer kindle? Coveret var jo litt kult da.

 

Holder meg fremdeles til min Paperwhite 2 (?) som jeg skaffet meg for rundt 800 kroner for noen år siden. Den har special offers, men fordi den er kjøpt i Asia er all reklamen på kinesisk og dermed særdeles lett å ignorere. :)

Jeg chattet med kundeservice og de fjernet mer enn gjerne special offers for meg

 

 

Jeg liker special offers jeg. Fin måte å øve meg i kinesisk på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...