Gå til innhold

SNIKTITT: Her er HTC 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

De fleste av oppdateringene til telefonen vil nå også komme fra Google selv, i stedet for at oppdateringer skal lastes ned fra HTCs egne servere. Dermed vil oppdateringene komme raskere enn tidligere.

–  Vi er allerede blant de beste, men du vil se at oppdateringene vil komme enda raskere, sier Toft.

 

 

Liker LG etterhvert jeg. Håper LG også tar litt til fornuft med å få ut oppdateringer hurtigere. Liker utviklingen at flere enn Google tar ansvar for android her. Er det flere produsenter som bryr seg like mye som Google og HTC på dette punktet, egentlig?

Lenke til kommentar

 

 

De fleste av oppdateringene til telefonen vil nå også komme fra Google selv, i stedet for at oppdateringer skal lastes ned fra HTCs egne servere. Dermed vil oppdateringene komme raskere enn tidligere.

–  Vi er allerede blant de beste, men du vil se at oppdateringene vil komme enda raskere, sier Toft.

 

 

Liker LG etterhvert jeg. Håper LG også tar litt til fornuft med å få ut oppdateringer hurtigere. Liker utviklingen at flere enn Google tar ansvar for android her. Er det flere produsenter som bryr seg like mye som Google og HTC på dette punktet, egentlig?

Samsung har i alle fall vært en synder med sin S5. Mange kunder har måtte vente veldig lenge på Android 6.0 oppdateringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung har i alle fall vært en synder med sin S5. Mange kunder har måtte vente veldig lenge på Android 6.0 oppdateringen.

 

 

 

Kommer sannsynligvis til å skygge unna Samsung på mobiltelefoner for framtiden, med unntak om at noe helt spesiellt skulle skje. Dessuten så er jeg ikke så ivrig på å måtte ha den absolutte toppmodellen, fra noen som helst mobilprodusent egentlig. Så for min del blir det viktig at mobiler kommer levert med Android 6.x ferdig innstallert. For noen særlig annen måte å få det nyeste android har ikke brukeren hatt til nå.

 

Derfor sitter jeg på gjerdet, så kan heller EL-kjedene ruste fast med eldre modeller i hyllene. Og produsentene får ikke noe salg til meg med det første før de skjerper seg.

 

Ellers kommer jeg til å forbli hard på kravet om minst mulig mobilskjerm. Det skal helst passe i bukselommen. 4,7" til 5.0" maksimalt. De kan heller legge med en sterk prosessor, og en helt normalt ok skjermoppløsning (høyere er jo ønskelig da). Også på trådløst, så bør NFC nå være på plass på alt av mobiltelefoner, ellers snakker vi om avleggs modeller i butikkhyllene. NFC er en såpass praktisk ting, at jeg ikke vil ha uten. Det hadde heller ikke vært noen uting å få med Bluetooth 4.2 når de først lager nye mobiltelefoner (burde komme i 2016 synes jeg).

Endret av G
Lenke til kommentar

Det viktigste når man først implementerer gromlyd, det er å få det overført via Bluetooth. Da må vel også best mulig Bluetooth på plass i alle ledd som har med lydavspilling å gjøre. Venter som nevnt før, da på Bluetooth 4.2

 

Kabeloverført lyd passer nok best i stasjonærbruk, da de fleste nok LIKEVEL benytter bluetooth til selv det oppsettet.

 

EDIT:

Sjekket denne modellen nå hos GSMarena, og der fortelles det at den kommer med 4.2-versjonen. Som man egentlig burde forvente, når de først lager en slik "gromlyd-mobil".

 

http://www.gsmarena.com/htc_10-7884.php

Endret av G
Lenke til kommentar

Ser jo bra ut dette selv om jeg skulle ønsket meg litt større batteri og større skjerm...

Får vente å se tester av denne..

 

Om man leser GSMarena sine påståtte specs. for denne mobilen, så er det et ikke utskiftbart batteri som sitter i. Noe jeg synes trekker en del ned. Man vil jo helst at en toppmodell har lengre levetid enn de dårlige batterilevetidene til Lithium-basert teknologi, spesiellt om man må slepe utstyret med seg til et verksted og måtte punge ut mye penger for en utskiftning.

 

Ikke minst av hensyn til at du er uten denne mobilen i kanskje opptil flere dager enkelte steder ved å måtte få verkstedshjelp. Det bør kunne holdes vanntett, tross at brukeren skal kunne åpne for å skifte batteri selv. Det synes nå ihvertfall jeg. Om man leser "Alien" sitt innlegg hos GSMarena, så sier han også:

 

 

 

IP53? What's that? Spit-proof? :)) No IP68 or MIL, NO DEAL for me! Like i said: S7 or X Performance. No high-end phone deserves to be called a flagship if it lacks waterproof in 2016!
Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff skuffende. Håper vi snart vill se en tøff telefon igjen.. lenge sida nå :S HTC går rett vei, men forsatt ALT for store rammer så den ligner en iphone, og hva skjer med at knappene(touch og fingerleser) er så langt nede og ikke midtstilt? Å hva skjer med den ramma bak? nei, fysj! Kjedelig.. håper på bedre telefoner i framtida :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...