Gå til innhold

Omtale av FIFA 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at enkelte reagerer på den gode karakteren som er gitt spillet. Grunnlaget for karakteren er basert på solid testing av spillet, og jeg står helt inne for karakteren spillet fikk. Dette årets FIFA-versjon banker sine forgjengere ganske så hardt ned i gjørma. Det står rett og slett frem som et meget solid fotballspill, enkelt og greit.

 

Takker for feedback :-)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har spilt Fifa-serien med stor glede og med stor aktivitet siden Fifa 1996. Det har skjedd mange gode oppdateringer underveis, og Fifa 2000 og Fifa 2003 fremstår for meg som de beste utgavene hittil.

 

Fifa 2004 har en utrolig dårlig meny-styring, ingen mulighet til å skifte på knappene til gamepaden (jeg har patchet til versjon 1.1) og har svært mørke farger i selve spillet. Selve spillet virker også simplere enn noen gang, og jeg må si at dette er den største skuffelsen fra Easports siden Fifa2001, som også var en utrolig dårlig utgave.

 

Det pleier å gå en 2-3 år mellom hver fornuftig oppgradering på dette spillet, og jeg ser med stor spenning på hva som skjer i Fifa 2005. Inntil det blir det Fifa 2000 og Fifa 2003 for min "spilleklubb" og meg selv.

 

Mvh

Katoona

Endret av Katoona
Lenke til kommentar
Katoona Skrevet 23/11/2003 : 23:52

  Hei,

 

Jeg har spilt Fifa-serien med stor glede og med stor aktivitet siden Fifa 1996. Det har skjedd mange gode oppdateringer underveis, og Fifa 2000 og Fifa 2003 fremstår for meg som de beste utgavene hittil.

 

Fifa 2004 har en utrolig dårlig meny-styring, ingen mulighet til å skifte på knappene til gamepaden (jeg har patchet til versjon 1.1) og har svært mørke farger i selve spillet. Selve spillet virker også simplere enn noen gang, og jeg må si at dette er den største skuffelsen fra Easports siden Fifa2001, som også var en utrolig dårlig utgave.

 

Det pleier å gå en 2-3 år mellom hver fornuftig oppgradering på dette spillet, og jeg ser med stor spenning på hva som skjer i Fifa 2005. Inntil det blir det Fifa 2000 og Fifa 2003 for min "spilleklubb" og meg selv.

 

Mvh

Katoona 

 

 

Jeg skjønner ikke hvordan du syns FIFA 2003 er bedre enn 2004? Off the ball systemet er genialt. Du har treningsmodus, det har det ikke vært på noen år. Flere stadioner, bedre grafikk. Alt flyter bedre. Har aldri spilt PES3 eller noen av de andre PES spillene, men har utrolig lyst til det. Hva er forskjellen på ISS og PES? har spilt ISS endel, og det er ganske bra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...