Gå til innhold

E-SPORT: Nordens Counter-Strike-konger skal krones på Digitality X i sommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg synes om at lag fra sverige/finland/danmark kan kvalifisere rett til semi finaler via online mens norske lag må møte opp I Stavanger for å spille kvalikk.. Det ligger da langt mer risiko for de norske lagene å delta I dette, det er en ikke ubetydelig kostnad for også norske topplag å komme seg til Stavanger med reise/opphold og når kun _1_ lag går videre til hovedturneringen så sier det seg selv at det I stor grad er -EV for de norske topplagene å delta I kvalikken hvis samtlige av topplagene hadde deltatt. Iallefall tatt I betraktning at man også MÅ ta førsteplass i hovedturneringen for å gå I pluss.

 

Ett langt bedre format etter min mening ville vært noe som dette: Hver av de nordiske landene får en online kvalikk hver hvor 1 lag fra hvert land kvalifiserer til kvart finaler(Disse lagene får seed 1-4), så blir det en offline onsite kvalikk I tillegg(Hvor lag fra alle nordiske land får lov til å delta.) hvor ytterligere 4 lag kvalifiserer seg(Seed 5-8). 8 lag totalt I sluttspill.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med en stor del av resten her. Vet ikke om det er stupiditet, eller bare rett og slett litt tynt med kompetanse / erfaring fra arrangøren sin side.

Rimelig skivebom å ikke inkludere noen Norske lag, når man først retter seg mot et internasjonalt publikum (afaik). Tanken bak dette virker like ukjent som X-en i arrangementets navn.

 

Mvh

K. Kim Jangs

Lenke til kommentar

Oppsettet blir jo helt fucka, du skal ikke kunne ta deg til en semifinale på et lan arragement via online kvalifisering. Om det er sånn burde iallefall alle sitte med denne muligheten. Alle burde ha lik utgangspunkt, evt seeding av de som er pre-qualified via online. Dette oppsettet kommer til å få langt færre lag til å delta på deres lan. Desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...