Gå til innhold

Corsairs «skarpskytter-mus» har nå blitt supersensitiv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Skulle ønske dere kunne informert litt om hvor meningsløst en så høy DPI egentlig er til gaming. Å kunne ta en 1080 noscope uten å bevege musa mer enn 1 cm er ikke noe jeg vil anse som så viktig ihvertall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skulle ønske dere kunne informert litt om hvor meningsløst en så høy DPI egentlig er til gaming. Å kunne ta en 1080 noscope uten å bevege musa mer enn 1 cm er ikke noe jeg vil anse som så viktig ihvertall.

 

Til hvilke bruksområder vil en slik mus skinne?

 

Har jo tilsvarende diskusjoner om alt mellom himmel og jord, som f.eks. 4K vs FullHD. Alltid noen som er uenige. Jeg ville nok heller hatt 4K eller 8K monitor framfor en høyoppløst mus da. Fordi jeg ser noen bruksområder hvor jeg tror disse vil kunne skinne. F.eks. det å zoom'e inn og ut på regneark som er gigantisk store. Bare for å ta noe som jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Selvfølgelig finnes det bruksområder for en slik mus, men det er ingenting som tilsier at den er rettet mot noe annet enn gaming. Det er ingenting som stopper deg fra å navigere regneark på en 8K skjerm med den, men det er ikke målgruppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...