Gå til innhold

Apple vil luke ut banneordene fra musikken du strømmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TEK ville aldri ha turt å risikere å bli saksøkt ved å bruke Apple til en aprilspøk.

 

Det er også meget usannsynlig at Apple ikke prøver å fikse en slik løsning, barnevennlighet og alt foreldre kan benytte for å kontrollere barna sine tas imot med åpne armer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette hadde faktisk vært helt fantastisk! Er så forbannet lei sensurtyranniet til amerikanske medier. Om vi faktisk fikk teknologi som sensurerte sanger for brukere som var under en gitt alder og lot alle andre voksne høre den usensurerte versjonen, så hadde det løst mye frustrasjon hos meg (les: alle Vevo musikkvideoer på YouTube).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette hadde faktisk vært helt fantastisk! Er så forbannet lei sensurtyranniet til amerikanske medier. Om vi faktisk fikk teknologi som sensurerte sanger for brukere som var under en gitt alder og lot alle andre voksne høre den usensurerte versjonen, så hadde det løst mye frustrasjon hos meg (les: alle Vevo musikkvideoer på YouTube).

Det ville vært ennå mer fantastisk om sensuren også gjaldt samtaler via apple-telefoner, sms, snapchat, facebook, facetime etc sånn at det hadde blitt et opprør mot sensurregimet og galskapen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så lenge det bare handler om "parental control" som kan skrus av og på, så er det egentlig helt ok. Bedre enn dagens tilfelle, der alt som er merket explicit ikke er tilgjengelig om det er skrudd på.

 

Det er sånn eg forstår det. Ein heilt grei funksjon for dei som vil verne born og andre mot banneord. For dei fleste er det sjølvsagt ein funksjon ein ikkje treng aktivere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...