Gå til innhold

Snart skal Apple vise frem sine nye produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at imakker under retina oppløsning ikke selges lengre. Finnes det gode tester på om noen ser forskjell på retina kontra den gamle oppløsningen? 4k er nesten umulig å se på noe under 60"

 

Det er enorm forskjell på 4K og Full HD når man sitter 40cm fra en 24" skjerm. Helt forskjellige verdener. Skriver dette på en retinamaskin med 13" som også er koblet til en vanlig fullHD 24". Det er ikke vanskelig å se hvilken som er hvilken fra 50-60cm avstand. 

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer de med en 16GB utgave denne gangen også mon tro? Må vel snart slippe den ballen der snart :p

Må ikke glemme at for mange er 16GB nok. Minimumsminne har jo økt jevnt og trutt siden 2007, det vil nok fortsette å gjøre det også i fremtiden. Om vi er der allerede nå gjenstår å se, men det er nok ikke lenge til neste trappetrinn blir minimum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Folk har forskjellige behov, og det er bra at Apple tilbyr forskjellige størrelser på minnet. Legg gjerne på noen millimetr i tykkelse, og bruk det på batteri.

Lenke til kommentar

Legg gjerne på noen millimetr i tykkelse, og bruk det på batteri.

Det kan de gjerne gjøre, men de må ikke for min del. Det spiller liten rolle for min del om iPhone blir noe millimeter tykkere, jeg er allerede godt fornøyd med den strømstyringen Apple gjør med sitt iOS og som gir meg mellom 40-60% batteritid igjen etter en normal dag på jobben. Det hadde ikke spilt så stor rolle om jeg hadde igjen 45-65%.

 

For de som snakker i telefonen absolutt hele tiden og samtidig trenger MYE strøm gjennom dagen finnes alternative løsninger.

Lenke til kommentar

 

Ser at imakker under retina oppløsning ikke selges lengre. Finnes det gode tester på om noen ser forskjell på retina kontra den gamle oppløsningen? 4k er nesten umulig å se på noe under 60"

Det er enorm forskjell på 4K og Full HD når man sitter 40cm fra en 24" skjerm. Helt forskjellige verdener. Skriver dette på en retinamaskin med 13" som også er koblet til en vanlig fullHD 24". Det er ikke vanskelig å se hvilken som er hvilken fra 50-60cm avstand.

Jeg har hatt en 28" 4k skjerm i noen år og så lenge jeg ikke setter en 4k film på ved siden av en film i full hd så har jeg ikke hatt en sjanse til å se forskjell.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...