Gå til innhold

The Witcher 3-utvikleren skal lansere et helt nytt spill i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det mulig jeg er helt på jordet, men mener CD Projekt en gang snakket om et Witcher MOBA? I så fall er det garantert det som kommer i år. Og det storslåtte rollespillet mellom 2017 og 2021 er garantert det neste Witcher-spillet. Håper de lar oss lage en egen karakter siden Geralt uansett er ferdig. Blir liksom mer RPG da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det mulig jeg er helt på jordet, men mener CD Projekt en gang snakket om et Witcher MOBA? I så fall er det garantert det som kommer i år. Og det storslåtte rollespillet mellom 2017 og 2021 er garantert det neste Witcher-spillet. Håper de lar oss lage en egen karakter siden Geralt uansett er ferdig. Blir liksom mer RPG da.

 

Det stemmer, men det ble sluppet i fjor en gang, og fikk rimelig laber kritikk om jeg husker riktig. The Witcher Battle Arena het spillet og kom til Android og iOS.

Lenke til kommentar

 

Nå er det mulig jeg er helt på jordet, men mener CD Projekt en gang snakket om et Witcher MOBA? I så fall er det garantert det som kommer i år. Og det storslåtte rollespillet mellom 2017 og 2021 er garantert det neste Witcher-spillet. Håper de lar oss lage en egen karakter siden Geralt uansett er ferdig. Blir liksom mer RPG da.

Det stemmer, men det ble sluppet i fjor en gang, og fikk rimelig laber kritikk om jeg husker riktig. The Witcher Battle Arena het spillet og kom til Android og iOS.

 

 

Jessir. Søkte det opp nå, og det viser seg faktisk at spillet ble tatt ned etter mindre enn et år. Det tilhører virkelig sjeldenhet i dagens samfunn. Visstnok plaget av bugs og massive feil fra dag en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...