Gå til innhold

Eksklusivt Middle-earth Online-intervju


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil kjempe ved Helm's Deep, på pelennor engene og på morannon slettene, dammit! >_< ikke noe "random tull" mellom to "random guilder" oppi ei ås.

 

men jeg gleder meg :D

 

kjempebra intervju, btw :) svarte en del spørsmål jeg hadde, selv om det var litt trist at det var så mye de ikke kunne snakke om

Endret av NoLimit_^
Lenke til kommentar
Bra intervju! Gleder meg som en unge! Men savnet et spørsmål om sånn cirka hvor lenge ventingen på en lansering skulle få lov til å pine oss.

Jeg har allerede svaret, kjære deg - "vi vet ikke". Men helt seriøst, jeg tror ikke vi vil få se dette spillet ute før helt i slutten av 2004, men antakeligvis må vi vente til 2005.

Lenke til kommentar
Ikke for å være prikete, men det var mye skrivefeil der... Sikkert på grunn av oversettelsen fra engelsk, som jeg regner med dette intervjuet foregikk på.

 

Ellers, flott intervju! Hørtes artig ut dette her :D

Jepp, Du er tydeligvis ganske "prikete" som du kaller det, med mindre intervjuet allerede har blitt pusset på den siste timen... Jeg gadd ikke å lese hele en gang til, men jeg gikk gjennom de to første sidene, vel å merke med en halvgrov kam, og jeg fant få nevneverdige skrivefeil (Bortsett fra f.eks "tilsie" og et manglende grenselandskomma eller to...)

 

Glimrende intervju :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det var kjempespennende lesning, men det var ett spørsmål jeg ikke fikk svar på (som det sikkert ikke er noe svar på ennå), men noen som har en anelse om hvor mye det vil kreve??

Hmm, jeg tror jeg har lest et sånn-cirka-svar i et intervju eller i en sniktitt tidligere. Tror de nevnte en god del MHz, GeForce 3 og 512 MB RAM. Men husk at det ennå er et år til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hvis det ikke blir større slag en 5 orcer mot 5 PLayers osv blir jeg nok ikke helt fornøyd! f.eks , hvis man er ute i skogen rundt Minas Morgul og plutselig hører man Orce skrik, rundt fjell knausen kommer det en Orce patrulje på 40 Orcer trampende. Det hadde vært digg å møtt,(ikke hvis man er 1 da men ;D). Jeg for min del har tenkt å spille med 3 andre. Men S T O R E slag er definitivt på min ønskeliste !

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Keylar: har du spelt ein mmorg med store masseslag:P? Det er vel smak og behag men personlig synast eg det er slitande! serveren byrjar å lagge:/ du har ingen kontroll over kva som skjer, det er rett og slet frustrerande. Såklart det er "kult" når du speler ein ringenes herre mmorg. Men det som er mykje kjekkare, synast eg, er jo å vera den einsamme duden som ferer rundt og trenar deg opp lerer deg masse skils osv. ikkje svar at då kunne eg jo bare spelt eit rollespel:P For det er jo i ein mmorg det blir gøy, når du møter andre på vegen, du kan starta ein "butikk" der du sel varene dine osv. Håpar at i MEO får me så stor valfrihet at det kun blir fantasien som set grenser. Vil du ha masseslag kan du jo spela Battle of Middle Earth. :thumbup:

 

(ikkej klag visst det er mykje skriveleifar:P) hoho

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...