Gå til innhold

E-SPORT: Panters tapte mot ukjent lag i nordisk turnering – spillerbytter på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på demoen i etterkant på grunn av sjokket over at de tapte da. rosey satt jo med åpenbar aimassist i kampen da. Vil ikke anerkjenne det som noe legit resultat. AndersenCSGO, ta en titt på demoen du. Spec rosey hele veien, og fortell meg at det ikke er cheat med god samvittighet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg ser en lys framtid i cs, jeg legger idag all min tid i dette, men jeg tror ikke jeg blir i norge.

 

Man når langt med å være,,, helt enkelt, en behagelig type. Ikke gå i den fella aKEz, miljøet er for lite til å anklage folk.

 

Hvordan vil vi opptre, hvem vil vi være, hvordan skal vi bli tatt seriøst?

Som spiller blir jeg utrolig frustrert av anklagelser, fordi du er jo ikke sikker? JOBB SAMMEN, BLI BEDRE, GI ROS. Eneste måten for at engasjemanget og pengene skal rulle rundt, for vips har gamer.no eller andre kanaler offline turneringer/Kvallik/omså egene lokaler for seriespill...

 

Hvorfor tviler spillere så på hverandre? Jeg ser på det som redsel. HVEM VIL VI VÆRE. Dette er type 1/2 kanaler folk leser, hva tror du folk som ikke spiller tenker når de ser at vi rakker ned på hverandre.

 

Dette er en sport, sport er mer enn å bare spille gamet, sport er hvem vi er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser en lys framtid i cs, jeg legger idag all min tid i dette, men jeg tror ikke jeg blir i norge.

 

Man når langt med å være,,, helt enkelt, en behagelig type. Ikke gå i den fella aKEz, miljøet er for lite til å anklage folk.

 

Hvordan vil vi opptre, hvem vil vi være, hvordan skal vi bli tatt seriøst?

Som spiller blir jeg utrolig frustrert av anklagelser, fordi du er jo ikke sikker? JOBB SAMMEN, BLI BEDRE, GI ROS. Eneste måten for at engasjemanget og pengene skal rulle rundt, for vips har gamer.no eller andre kanaler offline turneringer/Kvallik/omså egene lokaler for seriespill...

 

Hvorfor tviler spillere så på hverandre? Jeg ser på det som redsel. HVEM VIL VI VÆRE. Dette er type 1/2 kanaler folk leser, hva tror du folk som ikke spiller tenker når de ser at vi rakker ned på hverandre.

 

Dette er en sport, sport er mer enn å bare spille gamet, sport er hvem vi er.

 

Respekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så gutta i Panters gjør endringer fordi ALLE lag de møter cheater? Har tapt overraskende i det siste.

Vet ikke hvem akEz er men du burde jo bli dommer siden du klarer å se hvem som cheater.

Så det du sier er at lions cheater?

Nei jeg sier at det MÅ bevises at noen cheater og ikke komme med påstander som akEz gjør

Lenke til kommentar

 

Jeg ser en lys framtid i cs, jeg legger idag all min tid i dette, men jeg tror ikke jeg blir i norge.

Man når langt med å være,,, helt enkelt, en behagelig type. Ikke gå i den fella aKEz, miljøet er for lite til å anklage folk.

Hvordan vil vi opptre, hvem vil vi være, hvordan skal vi bli tatt seriøst?

Som spiller blir jeg utrolig frustrert av anklagelser, fordi du er jo ikke sikker? JOBB SAMMEN, BLI BEDRE, GI ROS. Eneste måten for at engasjemanget og pengene skal rulle rundt, for vips har gamer.no eller andre kanaler offline turneringer/Kvallik/omså egene lokaler for seriespill...

Hvorfor tviler spillere så på hverandre? Jeg ser på det som redsel. HVEM VIL VI VÆRE. Dette er type 1/2 kanaler folk leser, hva tror du folk som ikke spiller tenker når de ser at vi rakker ned på hverandre.

Dette er en sport, sport er mer enn å bare spille gamet, sport er hvem vi er.

Respekt

Bra skrevet

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest, er at flere av de som blir sett på som de "gode" spillerne i det norske cs communitiet, klarer ikke å akseptere at nye teams kan være bedre enn dem. Men en ting er sikkert, vi legger inn titallsvis av timer i uka på praccs, og har et mål, og det er å bli best..

 

Så det er greit det Akez, vet at dere tapte 2-0 mot panters, og det er litt surt å se andres suksess, for det er jo krise om et lag du ikke har hørt om kan muligens bli et bedre lag enn ditt? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest, er at flere av de som blir sett på som de "gode" spillerne i det norske cs communitiet, klarer ikke å akseptere at nye teams kan være bedre enn dem. Men en ting er sikkert, vi legger inn titallsvis av timer i uka på praccs, og har et mål, og det er å bli best..

 

Så det er greit det Akez, vet at dere tapte 2-0 mot panters, og det er litt surt å se andres suksess, for det er jo krise om et lag du ikke har hørt om kan muligens bli et bedre lag enn ditt? :)

Der tror jeg du traff midt i blinken ??

Lenke til kommentar

Hver eneste gang jeg tar en titt i kommentarfeltet til noe som har med CS:GO å gjøre, så blir jeg litt trist...Det er alltid beskyldninger om juks : (

 

Det er trist når folk beskyldes for noe de ikke har gjort og det er trist når folk tyr til juks.

 

Synest e-sport (generelt) fortsatt har en lang vei å gå når det gjelder sportslighet. Det er faktisk lov å være hyggelig ovenfor sine motspillere og medspillere selv om man kan "gjemme" seg bak pc-skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...