Gå til innhold

FEATURE: Bør du kjøpe Far Cry Primal for PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-noEijIRj

Spillet har hengt seg en gang på PC hos meg. Liker spillet godt, ingen særlig dybde i det, men helt greit for litt mord og morsomheter i skævven. Kjøp det ikke til full pris på Steam, bruk heller Kinguin eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Dette spillet er veldig bra optimalisert. Jeg spiller det for øyeblikket i 4k med alt på ultra bortsett fra shadows satt ned til high (tilnærmet ingen visuell forskjell) og AA til off (AA gjør så og si ingen forskjell på bildekvaliteten i 4k, så skrur det av for bedre ytelse).
Jeg ligger på 47-54fps (har noen peaks som går en del høyere) i snitt med disse innstillingene og spiller på en 28" G-Sync monitor, så det føles silke-smooth selv om spillet sjelden passerer 60fps.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Dette spillet er veldig bra optimalisert. Jeg spiller det for øyeblikket i 4k med alt på ultra bortsett fra shadows satt ned til high (tilnærmet ingen visuell forskjell) og AA til off (AA gjør så og si ingen forskjell på bildekvaliteten i 4k, så skrur det av for bedre ytelse).

Jeg ligger på 47-54fps (har noen peaks som går en del høyere) i snitt med disse innstillingene og spiller på en 28" G-Sync monitor, så det føles silke-smooth selv om spillet sjelden passerer 60fps.

 

Hvilket skjermkort kjører du?

Lenke til kommentar

 

Dette spillet er veldig bra optimalisert. Jeg spiller det for øyeblikket i 4k med alt på ultra bortsett fra shadows satt ned til high (tilnærmet ingen visuell forskjell) og AA til off (AA gjør så og si ingen forskjell på bildekvaliteten i 4k, så skrur det av for bedre ytelse).

Jeg ligger på 47-54fps (har noen peaks som går en del høyere) i snitt med disse innstillingene og spiller på en 28" G-Sync monitor, så det føles silke-smooth selv om spillet sjelden passerer 60fps.

Hvilket skjermkort kjører du?

 

Specs i signatur :)  G-Sync er fantastisk!

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...