Gå til innhold

Denne videoen bekrefter One M10-navnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok nå, Torstein. Vi forstår du elsker HTC, men det betyr ikke at hver bidige ting som dukker opp av nyheter om deres nye telefon må reproduseres i en egen artikkel her på Tek.

 

Jeg ser egentlig ikke problemet her. Syns det var en nyttig artikkel, selvom jeg ikke har noe planer om å kjøpe verken en HTC telefon eller en Adroid telefon.

Du hadde feks ikke trengt å klikket deg inn og kommentert. Du er nå også en grunn til at det blir flere HTC artikler :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du hadde feks ikke trengt å klikket deg inn og kommentert. Du er nå også en grunn til at det blir flere HTC artikler :)

 

 

Aviser lever ikke på klikk; de lever på sponsorer (reklameannonser). 

Poenget mitt var ikke hva aviser lever på, men de bryr seg faktisk om hva folk leser og ikke leser(kan hende jeg tar feil, men da er litt av poenget med p være en nettavis borte). Så du har uansett bidratt til å "fremme" en artikkel du tydeligvis ikke liker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Det er nok nå, Torstein. Vi forstår du elsker HTC, men det betyr ikke at hver bidige ting som dukker opp av nyheter om deres nye telefon må reproduseres i en egen artikkel her på Tek.

 

hvorfor skal de ikke gjøre det med HTC når de gjør det med både Apple, Samsung, LG og flere?

Lenke til kommentar

Setter pris på artikkelen, vurderer å kjøpe telefonen og synes alt av info før lansering er interessant. HTC sliter ikke pga dårlige telefoner; tvert imot lager de bra telefoner. De sliter blant annet fordi markedsføringsbudsjettet deres ikke er i nærheten av å nå opp til Samsung, Apple eller Sony. PR er alt.

Lenke til kommentar

Setter pris på artikkelen, vurderer å kjøpe telefonen og synes alt av info før lansering er interessant. HTC sliter ikke pga dårlige telefoner; tvert imot lager de bra telefoner. De sliter blant annet fordi markedsføringsbudsjettet deres ikke er i nærheten av å nå opp til Samsung, Apple eller Sony. PR er alt.

 

Hyggelig å høre at du setter pris på artikkelen! Til alle som har kommentert: vi prøver å dekke det meste av Norgesaktuelle mobiltelefoner, og ettersom vi rett før denne artikkelen publiserte en sak der vi poengterte at One M10-navnet ikke var bekreftet enda, så var det naturlig å ha en oppfølgingssak også.

 

– Torstein

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Setter pris på artikkelen, vurderer å kjøpe telefonen og synes alt av info før lansering er interessant. HTC sliter ikke pga dårlige telefoner; tvert imot lager de bra telefoner. De sliter blant annet fordi markedsføringsbudsjettet deres ikke er i nærheten av å nå opp til Samsung, Apple eller Sony. PR er alt.

Hyggelig å høre at du setter pris på artikkelen! Til alle som har kommentert: vi prøver å dekke det meste av Norgesaktuelle mobiltelefoner, og ettersom vi rett før denne artikkelen publiserte en sak der vi poengterte at One M10-navnet ikke var bekreftet enda, så var det naturlig å ha en oppfølgingssak også.

 

– Torstein

 

 

Mulig jeg blander med en annen nettside nå, men var ikke budskapet "Navnet er SÅ GODT SOM bekreftet"? Noe som viste seg å være feil? (og så godt som, og bekreftet er vel ikke på det rene i det heletatt)

 

Jeg er enig i at HTC lager gode telefoner, i aller høyeste grad. Jeg er fan. Men de blingser -stadig- på noe av det viktigste i forbrukermarkedet: Kamera og batteri.

 

Hvis ryktene til HTC 10 stemmer, så ender vi nok opp med nok en telefon med high end SOC, mid-to-high-end lagring (sammenlignet med iPhone og delvis S7), sugent kamera og under par batteritid.

 

Men jeg kommer nok til å kjøpe den pga. lyden uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...