Gå til innhold

Snart kommer stemmeassistenten Siri endelig til Mac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siri ja, den store revolusjonen som var fantastisk når den kom i 2011(?), hvor mange bruker det særlig mye i dag?

AtW

Tja, si det. Det er det vel (kanskje) bare Apple som vet, men for min del bruker jeg Siri mer og mer, spesielt nå med Apple Watch. Jeg begynte ikke å bruke Siri før hun kunne snakke norsk, men nå kan hun jo det også. Jeg syns det er genialt.

Lenke til kommentar

 

Siri ja, den store revolusjonen som var fantastisk når den kom i 2011(?), hvor mange bruker det særlig mye i dag?

AtW

Tja, si det. Det er det vel (kanskje) bare Apple som vet, men for min del bruker jeg Siri mer og mer, spesielt nå med Apple Watch. Jeg begynte ikke å bruke Siri før hun kunne snakke norsk, men nå kan hun jo det også. Jeg syns det er genialt.

Siri er genial, setter alarmer, starter nedtelling (genialt for å huske parkeringer), dikterer og sender meldinger, hendelser i kalender, påminnelser, åpne apper etc etc.

 

Bruker også Siri veldig mye i forbindelse med Apple Watch og ikke minst sammen med trådløse Bluetooth in-ear for å starte musikk på gåturer eller i bilen, har også kommunikasjon/høyttalere/bluetooth i motorsykkelhjelmene, og bruker Siri til å starte musikk feks.

Lenke til kommentar

 

 

Siri ja, den store revolusjonen som var fantastisk når den kom i 2011(?), hvor mange bruker det særlig mye i dag?

AtW

Tja, si det. Det er det vel (kanskje) bare Apple som vet, men for min del bruker jeg Siri mer og mer, spesielt nå med Apple Watch. Jeg begynte ikke å bruke Siri før hun kunne snakke norsk, men nå kan hun jo det også. Jeg syns det er genialt.

Siri er genial, setter alarmer, starter nedtelling (genialt for å huske parkeringer), dikterer og sender meldinger, hendelser i kalender, påminnelser, åpne apper etc etc.

Bruker også Siri veldig mye i forbindelse med Apple Watch og ikke minst sammen med trådløse Bluetooth in-ear for å starte musikk på gåturer eller i bilen, har også kommunikasjon/høyttalere/bluetooth i motorsykkelhjelmene, og bruker Siri til å starte musikk feks.

Ja, Siri er genial. Men som alle andre man blir kjent med, så må også Siri og jeg (du) lære hverandre å kjenne. Det tar noe tid og man må snakke sammen for å få det til. I begynnelsen syns jeg nok ikke Siri forsto meg helt, og ikke jeg henne helt heller, men nå er vårt forhold kommet skikkelig på glid...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...